افشای مکاتبات عمران‌خان توسط پلیس جامو و کشمیر

© AP Photo / Alexei DruzhininPakistan's Prime Minister Imran Khan attends a session of the Shanghai Cooperation Organization summit in Bishkek, Kyrgyzstan, Friday, June 14, 2019.
Pakistan's Prime Minister Imran Khan attends a session of the Shanghai Cooperation Organization summit in Bishkek, Kyrgyzstan, Friday, June 14, 2019. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پلیس جامو و کشمیر به صورت تصادفی افشا کرد که مطالب منتشر شده در صفحات اجتماعی چون توئیتر از جمله مطالب مربوط به نخست وزیر پاکستان را با توجه به اوضاع در این منطقه رصد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "ایسنا" پلیس جامو و کشمیر فاش کرد، مطالب منتشر شده در توئیت عمران خان، نخست وزیر پاکستان، شاه محمود قریشی، وزیر خارجه، شهلا رشید، فعال مدنی و سه خبرنگار دو تن از کشمیر و دیگری از پاکستان را به همراه چند سازمان خبری بین‌المللی از ترکیه، آلمان و پاکستان رصد کرده است.

پلیس جامو و کشمیر فهرستی از توئیت‌هایی را با توجه به اوضاع در کشمیر به ویژه مربوط به نقض‌های گسترده حقوق بشری در این منطقه برای خبرنگاران درقالب یک فایل ارسال کرد و بعد از آن اعلام کرد، به صورت تصادفی این توئیت‌ها فاش شده و از خبرنگاران خواست تا آنها را نادیده بگیرند.

افسران پلیس که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند، رسانه‌های اجتماعی از زمان لغو وضعیت خودمختاری جامو و کشمیر در اوت سال جاری میلادی به دقت رصد می شوند.

گفتنی است دولت هند اچند ماه پیش با لغو خودمختاری کشمیر میلیون ها مسلمان ساکن در این منطقه را در خانه های خودشان حبس کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала