Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنده توپ طلای امسال "مسی" است

© Sputnik / Alexander Wilf /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه موندودپورتیوو در در چاپ امروز خود ادعای عجیبی را مطرح کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه "موندودپورتیوو" که از نشریه‌های معتبر و طرفدار باشگاه بارسلونا است، در چاپ امروزش ادعای مهمی را بیان کرده و مدعی شد که توپ طلای امسال به لیونل مسی تعلق خواهد گرفت. این در حالیست که تاریخ برگزاری این مراسم در دوم دسمابر سال روان است. این روزنامه همچنان می‌گوید اصلی‌ترین رقیب مسی در رقابت امسال، ویرجیل فن‌دایک بوده و نه کریستیانو رونالدو، اما سرانجام توپ طلا به مسی تعلق گرفته است.

Stade du Barca, ballon d'or - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
برنده توپ طلا 2019 مشخص شد

تاریخ پایانی ارسال رای های مخصی 182 روزنامه‎‌نگار برای انتخاب بهترین فوتبالیست جهان در 9 نوامبر بود. تا زمان برگزاری مراسم اهدای جوایز هفت روز دیگر باقی مانده ولی حالا به گفته موندو، می‌توان با اطمینان گفت که امسال توپ طلا به مسی تعلق خواهد گرفت و این جایزه باید توسط لوکا مودریچ، برنده قبلی توپ طلا به صاحب جدیدش لئو مسی تحویل داده شود. البته نباید ستاره‌های دیگری مثل سادیو مانه، محمد صلاح و کیلین امباپه را فراموش کرد که آنها هم از جمله نامزدهای دریافت توپ طلا بوده‌اند.

مسی با اینکه با بارسلونا قهرمان لیگ اسپانیا شده و کفش طلایی این لیگ را به خود اختصاص داده ولی به جز این در کسب قهرمانی‌های بزرگ بین‌المللی مثل لیگ قهرمانان یا کوپا آمه‌ریکا ناکام بوده است. اما موندو می‌گوید یکی از مهمترین عوامل انتخاب مسی عملکرد درخشان او در لیگ قهرمانان بوده چرا که مسی با به ثمر رساندن 12 گل در این رقابت ها بهترین گلزن چمپیونزلیگ بوده و در بازی‌های این لیگ لحظات درخشانی ثبت کرده که دنیا را تحت تاثیر قرار داده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала