Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل به زیدان: ما معمولا عاشق چیزهای می‌شویم که از آن محروم هستیم

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر توخل
توخل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توماس توخل، سرمربی پاری‌سن‌جرمن به اظهار نظر زین الدین زیدان در مورد کیلیان امباپه واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "اکیپ" فرانسه، زیدان سرمربی رئال در نشست خبری قبل از این دیدار به تمجید از ام‌باپه پرداخت و تاکید کرد که دوست دارد این بازیکن را تیمش داشته باشد. او در مورد امباپه اظهار داشت:«من ام‌باپه را مدت‌هاست که می‌شناسم. این برای اولین بار نیست که با او روبرو می‌شوم. باید اعتراف کنم که به این بازیکن علاقه دارم و او را به ویژه از نظر شخصیتی دوست دارم».

توماس توخل - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
توخل: زیدان را نمی‌دانم اما من واقعا عاشق امباپه هستم

توخل به این گفته‌های زیدان واکنش نشان داد و گفت: «نمی‌توانم درک کنم که زیدان چگونه به جذب بازیکن ما علاقمند شده است. ما ام‌باپه را دوست داریم و از اینکه او را در اختیار داریم بسیار خوشحال و راضی هستیم. گاهی اوقات یک مربی دوست دارد بازیکن تیم حریف را در اختیار داشته باشد اما از شانس بد زیدان، ام‌باپه در پاری‌سن‌جرمن اس». رئال مادرید از چهار بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا 7 امتیاز کسب کرده است این در حالی است که پاری‌سن‌جرمن 12 امتیازی است و تساوی باعث خواهد شد تا تیم توخل به عنوان صدرنشین صعود خود را قطعی کند.

رئال مادرید فردا شب و درهفته پنجم لیگ قهرمانان در دیداری حساس به مصاف پی اس جی خواهد رفت. این بازی برای برای مادریدها جنبه انتقامی نیز دارد چرا که در بازی رفت 3-0 مغلوب شده اند. حضور امباپه و نیمار در سانتیاگوبرنابئو نیز بر جذابیت های این بازی خواهد افزود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала