Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیست خریدهای بارسلونا فاش شد

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اریک آبیدال، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا به صورت سربسته فهرست خریدهای نیم فصل آبی‌اناری‌ها را فاش کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "موندودپورتیوو"، اریک ابیدل مدیر ورزشی باشگاه بارسا در پاسخ به پرسشی که در میانه فصل در تیم تغییراتی ایجاد خواهد شد و چه بازیکنانی مد نظر باشگاه‌ هستند، گفت: «تا پنجره نقل و انتقالات نیم فصل مدت کافی برای بررسی نقاط ضعف و پوشش آن را در اختیار داریم.جلساتی در اینباره تشکیل شده ولی هنوز به طور قطع نمی‌توانم اظهار کنم که بازیکن خاصی را به صورت حتمی جذب خواهیم کرد».

FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آغاز مذاکرات بارسلونا با مسی و تمایل برای خرید نیمار

موندودپورتیوو در بخش دیگری از گزارش خود گفته که مدافع پیشین بارسلونا در واکنش به اعلام اسامی چون "لئوتارو ماتینز و یا کریستنسن ... افزود:«من هم شبیه شما این نام ها در رسانه‌ها می‌بینم و می‌شنوم؛ اما نمی‌توانم انکار کنم که علاقه به جذب مارتینز، کیمیش و یا کریستنسن هستم. رسانه‌ها اسامی بازیکنانی مثل مارتینز از اینتر با پیگیری مسی، کیمیش از بایرن مونیخ، کریستنسن از چلسی، کلوسترمن از لایپزیک و میلینکوویچ از فیورنتینا برای حضور در بارسا در نیم فصل فاش کردند».

بارسا و رئال با وجود هم‌امتیازی بود در صدر جدول اما نتایج درخشانی را در فصل جاری کسب نکرده‌اند و در مقایسه با فصل‌های گذشته در جمع‌آوری امتیاز موفق عمل نبودند.

.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала