Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والورده: گریزمن هنوز توانایی‌هایش را به نمایش نگذاشته

© AP Photo / Ian Hodgson/PA ارنستو والورده سرمربی بارسلونا
 ارنستو والورده سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
والورده سرمربی بارسلونا مدعی شد که دورتموند برای پیروزی به نیوکمپ قدم خواهد گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا فردا شب در دیدار دشوار میزبان بروسیا دورتموند خواهد بود و این دیدار می‌تواند صدر نشینی آن‌ها را تضمین کند.

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری قبل از بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مسی، رونالدو و فن دایک - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دی یونگ: توپ طلا حق مسی است+ویدیو
والورده در مورد بازی فردا شب چنین گفت:« ما در خانه بازی می‌کنیم و باید از این فرصت استفاده کنیم زیرا دورتموند نیز برای پیروزی و کسب امتیاز به نیوکمپ می‌آید. ما در بازی خانگی و در حضور تماشاگران ما تیم قدرتمندی هستیم و بازی‌های خارج از خانه چنین حمایتی را نداریم. بازی فردا دشوار خواهد بود اما ما برای صدر نشینی تلاش خواهیم کرد و بهترین روش برای کسب نتیجه حمله و فشار آوردن به حریف است.»
والورده در مورد گریزمن نیز صحبت کرد و گفت:« گریزمن هنوز شایسته‌گی هایش را به نمایش نگذاشته اما او هر روز بهترمی‌شود و هم تیمی هایش به او کمک می‌کنند.»
والورده در پاسخ به پرسشی در مورد مصدومان و بازیکنانی که در بازی قبلی غایب بودند، چنین گفت:« بوسکتس را در بازی قبلی تعویض کردم زیرا کارت زرد داشت و ممکن بود با دریافت کارت دوم از بازی اخراج شود. آرتور خوب است و مشکلی در بازی قبلی نداشت اما به دلایل فنی بازی نکرد. لنگلت امروز خوب تمرین کرد و مشکلی ندارد اما در بازی فردا اومتیتی، تودیبو و آراخو نیز قابل دسترس اند.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала