Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زلاتان و رونمایی غافل‌گیرانه‌ی او از تیم جدیدش + ویدیو

© AP Photo / Francois Moriزلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم»
زلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سوپراستار سویدنی سابق تیم‌های اینتر، یووه، بارسلونا و منچستر به هاماربی سوئد پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، زلاتان ایبراهیموویچ  یک ویدیوی جنجالی در صفحه شخصی خود منتشر کرد. در این ویدیو زلاتان، پیراهن تیم هاماربی سویدنی را به نمایش می‌گذارد که نامش روی این پیراهن حک شده است. این ستاره 38 ساله قراردادش با تیم لس‌آنجلس گلسی آمریکا به پایان رسیده و اکنون به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی می تواند، برود. هنوز سایت هاماربی این خبر را رسانه‌ای نکرده اما به نظر می‌رسد خود زلاتان این مسئله را با انتشار پست، تایید کرده است.

زلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم» - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
برنامه میلان برای انجام مذاکرات بیشتر با رایولا برای برگشت زلاتان

پیش از این نیز ستاره سابق اینتر با انتشار یک ویدئو به زبان اسپانیایی شایعات زیادی درباره احتمال بازگشتش به لالیگا مطرح کرده بود. شایعات بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به فوتبال اروپا تنها منتهی به حضور این ستاره در سری آ نمی شد. بعد از این که ژوزه مورینیو هدایت تاتنهام را بر عهده گرفت، شایعات زیادی درباره احتمال بازگشت او به لیگ برتر نیز مطرح شد چرا که زلاتان بازیکن مورد علاقه این سرمربی پرتغالی به حساب می آید. مورینیو اما دیروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد که با وجود هری کین به مهاجم دیگری در این پست نیاز ندارد تا به شایعات پیرامون حضور او در این تیم لندنی پایان داده شود.

View this post on Instagram

A post shared by Zlatan Ibrahimović (@iamzlatanibrahimovic) on

نکته جالب در این ویدئو این است که زلاتان پیش از این اعلام کرده بود که اگر روزی به سوئد برگردد برای تیم مالمو اولین باشگاه حرفه ای فوتبالش بازی می کند اما این پست او خبر از پیوستنش به تیم رقیب را می دهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала