افزایش 13 میلیارد دالری حجم سالانه صادرات اسلحه روسیه

© Sputnik / Pavel Gerasimov /  مراجعه به بانک تصاویر افزایش 13 میلیارد دالری حجم سالانه صادرات اسلحه روسیه
 افزایش 13 میلیارد دالری حجم سالانه صادرات اسلحه روسیه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت صادراتی «روس آبارون اکسپورت» از افزایش 13 میلیارد دالری حجم سالانه صادرات تسلیحات روسی در سال های اخیر خبر داد.

 به گزارش اسپوتنیک، الكساندر میخییف، مدیر کل شرکت «روس آبارون اکسپورت» روسیه گفت که افزایش حجم صادرات اسلحه روسیه در یک سال گذشته محسوس بوده است. او گفت شرکت با این نظریه که امروز روسیه از نگاه حجم صادرات اسلحه با کندی مواجه است، موافق نمی‌باشد.

به گفته وی، شرکت «روس آبارون اکسپورت» در سالهای اخیر، 13 میلیارد دالر اسلحه در سال فروخته است.

وی در این خصوص گفت:« بازار تسلیحات هر سال حدود 1 تا 2 درصد رشد می کند. پیشرفت محسوسی وجود دارد. ما به بخش های جدیدی از بازار جهانی اسلحه دست پیدا می کنیم». 

به گفته وی ، فقط در سالهای اخیر سلاح های غیرنظامی و خدماتی را در فهرست تسلیحاتی روسیه از جمله - مدل های جدیدی از محصولات نظامی - هواپیمای Su-57E rad رادار رصد فضایی Sula ، سیستم های دفاع هوایی وایکینگ و Tor-E2 ، و کلاشینکف رشته 200 که با گلوله های ناتو کار می‌کند، وسایل امنیتی جدید، از جمله وسیله ای برای مقابله با  هرگونه هواپیماهای بدون سرنشین می‌توان مشاهده نمود.

میخییف گفت: "امروز ما مکانیسم های تجارت خارجی را آزمایش کرده ایم و می توانیم  پیشرفته ترین آنها را بکار بگیریم. به طور نمونه برنامه های جبران ، وام وغیره. بدین ترتیب سیاست تجاری روسیه با انعطاف پذیری و راحتی با تغییرات کنونی جهان مطابقت حاصل می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала