Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بررسی VAR ضربه پنالتی PSG و کارت سرخ کورتوا را لغو کرد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر VAR کمک داور ویدیویی
VAR کمک داور ویدیویی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توماس توخل سرمربی PSG پس از تصمیم داور وسط به گونه طعنه آمیز خندید.

به گزارش اسپوتنیک، پاریسی ها دیشب در دقیقه 43 بازی برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا متعجب شدند زمانی که داور مسابقه با بررسی بخش ویدیویی، تصمیمش مبنی بر یک پنالتی برای پاریسی ها و کارت سرخ تیبو كورتوا دروازه بان مادرید را باز گرداند و در عوض بازی را به میانه میدان برد تا یک ضربه آزاد بخاطر خطای بازیکن حریف روی مارسلو، به تیم میزبان بدهد.

بررسی مرجع مجازات PSG را انکار می کند

در حالی که رئال مادرید با یک گل بنزما در دقیقه 17، یک بر صفر از حریف پیش افتاد، در ادامه کورتوا، ایکاردی مهاجم پاریس را به زمین زد و داور آنرا پنالتی اعلام داشت و به دروازه بان بلجیمی هم کارت سرخ نشان داد و سپس برای بررسی این حادثه روی مانیتور رفت. اکثر ناظران فکر می کردند که بررسی ممکن است به سادگی بررسی شود که خطا در داخل محوطه اتفاق افتاده اما داور پرتگالی "آرتور دیاس" با بازگشت دوباره به همان آغاز حرکت، وقتی ادریسا گوی توپ را از مارسلو در میانه میدان گرفته بود، تقریباً همه را به تعجب وا داشت. هازارد مصدوم شد و در ادامه گرت بیل به زمین فرستاده شد و ضربه آزاد را زد.

بازیکنان PSG با عصبانیت نسبت به تصمیم داوری جریان بازی را دنبال کردند و توخل هم به کار داوری خنده معنی داری نمود.

در زمان ضربه زدن ادریسا روی مارسلو، داور به ستاره برزیلی دست تکان داد که خط نیست ولی پس از بررسی ویدیو تصمیم او به یکبارگی تغییر یافت.

 

نظر داور ساکن AS

یورورالد گونزالس نماینده آس، توضیح داد که اتفاق افتاده از یک موقعیت ایستاده باعث شده است: "داور خطای کورتوا را دید. او فکر می کرد که در بیرون از منطقه قرار داشت و این یک موقعیت عالی برای گلزنی بود، اما مانند همه مجازاتهای احتمالی، از ابتدای حرکت بررسی می شود و VAR به او می گوید که احتمالاً در آن زمان خطا انجام شده است. داور بنابراین به بررسی آن می پردازد و تصمیم می گیرد که حرکت خطا بوده، و داور به شکلی نشان داد که گویا هیچ اتفاقی نیفتاده است، نکته جدی در مورد وضعیت این است که به اعتراض مارسلو داور توجه کرد. داور درست مقابل او قرار گرفت و به مارسلو گفت که برخیزید. به نظر من تماسی وجود ندارد اما کافی نیست که آن را خطا بگیرد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала