Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاریخ قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان مشخص شد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر لیگ قهرمانان اروپا
لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرحله پگروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با انجام چند بازی در دو زمان متفاوت، امشب به پایان می رسد.

به گزارش اسپوتنیک، شش تیم فوتبال پاری سنت ژرمن، رئال مادرید، بایرن مونیخ، تاتنهام، منچسترسیتی و یوونتوس دیشب جواز جضور در مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند اما این فهرست امشب با انجام 8 دیدار در ساعات اول و نیمه های شب با شناسایی تیم های باقی مانده تکمیل خواهد شد.

 

زمان قرعه کشی مسابقات

قرار است برنامه قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شانزدهم دسامبر 2019 در دفتر مرکزی یوفا در نیون سوئیس برگزار شود و یکساعت پس از آن مراسم قرعه کشی مرحله حذفی لیگ اروپا برگزار می شود که 32 تیم در آن حضور دارند.

 

قوانین قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

قرعه کشی یک شانزدهم نهایی  لیگ قهرمانان اروپا مطابق با شرایط مدنظر یوفا انجام می شود.

تیم هایی که قبلاً در مرحله گروهی با هم بازی کرده اند، نمی توانند در این مرحله با هم تقابل داشته باشند و تیم های هم کشوری نیز نمی توانند رو در روی هم قرار بگیرند.

تیم هایی که با قرار گرفتن در صدر جدول گروه شان به مرحله حذفی رسیده اند، در مرحله مقدماتی مرحله گروهی با تیم های دوم یکی از گروه های دیگر دیدار خواهند کرد.

یوونتوس، بایرن مونیخ، پی اس جی و منچسترسیتی به عنوان صدر نشین صعود کرده اند، در حالی که رئال مادرید و تاتنهام با کسب جایگاه دومی جواز صعود گرفته اند اما نمی توانند با تیم دوم بازی نمایند.

 

دور یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان

بازی های مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2019/20 در تاریخ های متفاوت پیگیری خواهد شد. که در مرحله اول، این بازی ها در تاریخ های 18، 19، 25 و 26 فبروری 2020 و در مرحله دوم دیدارهای باقی مانده در 29، 30 فبروری 7 و 8 مارچ 2020 انجام خواهند یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала