Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوشحالم به یوونتوس آمدم، از نرفتن به بارسا پشیمان نیستم

© AP Photo / Martin MeissnerPortugal's Cristiano Ronaldo, left, jumps for the ball with Netherlands' Matthijs de Ligt during the UEFA Nations League final soccer match between Portugal and Netherlands at the Dragao stadium in Porto, Portugal, Sunday, June 9, 2019.
Portugal's Cristiano Ronaldo, left, jumps for the ball with Netherlands' Matthijs de Ligt during the UEFA Nations League final soccer match between Portugal and Netherlands at the Dragao stadium in Porto, Portugal, Sunday, June 9, 2019. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماتیاس دلیخت مدافع جوان هالندی یوونتوس از رد پیشنهاد بارسلونا و پیوستن به جمع بازیکنان بانوی پیر ابراز رضایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دلیخت تابستان امسال در حالی از آژاکس به یوونتوس پیوست که مشتری بسیار جدی دیگری مانند بارسلونا هم داشت. او که شب گذشته به تیمش برای کسب پیروزی یک بر صفر خانگی مقابل اتلتیکومادرید کمک کرد.

این ستاره خط دفاعی تیم ملی هالند و باشگاه یوونتوس در واکنش به بازی شب گذشته گفت: در بازی‌مان مقابل اتلتیکومادرید نشانه‌های پیشرفت در تیم مشخص بود، اگرچه هنوز در برخی جهات تیم‌مان نیاز دارد بهتر شود، چه از نظر فردی چه از نظر تیمی. البته هنوز ماه نوامبر است و فرصت پیشرفت هست. سبک فوتبالی که ما داریم ارائه می کنیم هنوز می‌تواند بهتر شود.

وی در رابطه به رد پیشنهاد بارسا وپیوستن به یووه به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: زمانی که شما به باشگاهی در جایگاه یوونتوس می‌آیید، همیشه فشار وجود دارد اما من اگر می‌دانستم که از پس تحمل این فشار برنمی‌آیم هرگز به این تیم نمی‌آمدم. وقتی به یوونتوس پیوستم می‌دانستم که باید خودم را به یک سیستم بازی متفاوت وفق دهم اما من حالا از وضعیتم و روندی که تیم‌مان دارد راضی‌‌ام. حالا هم فقط می‌خواهم از بازی‌هایم لذت ببرم و خوشحال که به یوونتوس آمده‌ام.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала