Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی، زلاتان به باشگاه سویدنی پیوست

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر زلاتان ابراهیموویچ Футбол. ЕВРО - 2012. Матч сборных Украины и Швеции
زلاتان ابراهیموویچ Футбол. ЕВРО - 2012. Матч сборных Украины и Швеции - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زلاتان ابراهیموویچ مهاجم پیشین منچستریونایتد به عضویت باشگاه سویدنی هماربی درآمد.

به گزارش اسپوتنیک، ابراهیموویچ روز سه شنبه تصویری از پیراهن هماربی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و باعث شد گمانه زنی هایی مبنی بر پیوستن او به گونه آزاد به این باشگاه، در رسانه ها نشر شود.

با این حال مالکان باشگاه ال ای گلکسی  و گروه AEG تأیید کرده اند که نیمی از سهام خود در هماربی را به ستاره سویدنی فروخته اند.

A post shared by Hammarby Fotboll (@hammarbyfotboll) on

ابراهیموویچ به وب سایت این باشگاه گفت: "هماربی یک باشگاه فوق العاده با هواداران پرشور است و هم در استکهلم و هم در سویدن احترام زیادی دارد. من همیشه باشگاه و هوادارانش را دوست داشته ام، از آن زمان کارهایی که این باشگاه در سالهای اخیر چه در زمین و چه خارج از زمین انجام داده، تحت تأثیر قرار گرفته ام. توانایی پیوستن و توسعه هماربی به پیش، هم سرگرم کننده و هم هیجان انگیز است.

ریچارد فون یکسکول رئیس هماربی اضافه کرد: "این هنوز برای ما جدید است اما البته بسیار هیجان انگیز است.

وی گفت: "به طور خودجوش زمان خوب است؛ ما در سال های اخیر پیشرفت جدی داشته ایم و سال بعد که در اروپا بازی می کنیم. پس از آن شخصی که مانند زلاتان وارد این باشگاه شود، با ذکاوت و ذهنیت برنده خود احساس می کند درست است. خیلی زود است که هر چیزی راجع به چگونگی مشارکت زلاتان در فوتبال هماربی بگویم اما پتانسیل بسیار خوبی در این همکاری وجود دارد."

گفتنی است که  زلاتان ابراهیموویچ پس از عزیمت از ال ای گلکسی در پایان فصلMLS ، یک بازیکن آزاد بود.

مهاجم پیشین بارسلونا و پاری سن ژرمن با تعدادی از باشگاه های اروپایی از جمله طرف های ایتالیایی ناپولی، آث میلان و بولونیا در ارتباط بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала