Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لواندوفسکی به رکورد مسی رسید؛ هدف بعدی رونالدوست

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر لواندوفسکی
لواندوفسکی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رابرت لواندوفسکی مهاجم گل‌زن پولندی بایرن مونیخ با پوکر در دیدار شب گذشته این تیم رکورد جدیدی را رقم زد و در هفته بعد لیگ قهرمانان می‌تواند رکورد دیگری هم از خود برجای بگذارد.

به گزارش اسپوتنیک، رابرت لواندوفسکی مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان که بدون شک با عمل‌کرد فوق‌العاده این فصل‌اش بهترین مهاجم نوک جهان است، شب گذشته باری دیگر این مسئله را ثابت کرد.

شب گذشته تیم فوتبال بایرن مونیخ در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه رد استار استادیوم در برابر ستاره سرخ بلگرد صربستان به پیروزی پر گُل 6 بر صفر رسید.

این پیروزی رویایی با درخشش بی‌نظیر رابرت لواندوفسکی بدست آمد، این ماشین گل‌زنی پولندی شب گذشته چهار بار در دقایق 53 (از روی نقطه پنالتی)، 60، 64 و 68 در فاصله چهارده دقیقه گلزنی کرد تا اف‌سی هالیوود را به پیروزی راحت و بی دردسر برساند.

وی در این دیدار توانست به رکوردی که قبلا دست یافته بود برسد، وی به دومین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شد که در دو بازی چهار یا بیشتر از چهار گل به ثمر می‌رساند.

وی اولین بار در سال 2013 در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان در برابر رئال مادرید موفق به ثبت پوکر شده بود، لیونل مسی نیز در چهار بر یک بارسلونا در مقابل آرسنال در سال 2010 و در پیروزی 7 بر یک بلوگرانا در مقابل لورکوزن موفق به زدن 5 گل شده بود.

وی همچنین به رکورد رقیب سنتی مسی، کریستیانو رونالدو نزدیک شد، بهترین مهاجم میانی حال حاضر دنیا لواندوفسکی در دور مقدماتی لیگ قهرمانان 10 گل زده است . بیشترین گل زده در دور مقدماتی متعلق به رونالدو با 11 گل زده می‌باشد. همه چیز به بازی خانگی و آخر بایرن مونیخ که در مقابل تاتنهام هست بستگی دارد.وی  با 1 گل به رکورد کریس خواهد رسید و با دبل رکورد را این فوق ستاره را خواهد شکست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала