Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا به فکر صعود در شب هفت‌صدمین بازی مسی

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم‌ فوتبال بارسلونا برای قطعی کردن صعود خود به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی خانگی در برابر بروسیا دورتموند نیاز دارد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های فوتبال بارسلونا و دورتموند در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه Fدر ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلون در ایالت کاتالونیا به مصاف هم خواهند رفت.

اخبار بارسا:

با بازگشت سوارز از مصدومیت، گریزمن مجبور می‌شود دوباره در پست غیر تخصصی در گوش چپ بازی کند.

مگر اینکه بارسلونا با ترکیب 4-2-3-1 در آخر هفته استفاده کرد دوباره وارد میدان شود، دمبله وینگر پیشین دورتموند احتمالا روی نیمکت قرار خواهد گرفت.

مدافعان کناری آلبا و سمدو مدافعان کناری اصلی بلوگرانا این بازی را از  دست خواهند دادو جونیو فیرپو در سمت چپ و سرجی روبرتو در سمت راست در خط دفاعی قرار خواهند گرفت.

لنگله نیز قبل از پیروزی 2-1 برابر لگانس در آخر هفته دچار مصدومیت شد اما روز دوشنبه بدون مشکل تمرین کرد. با محرومیت پیکه شب چهارشنبه در دیدار با زرد‌های وست فالن، لنگلت در قلب خط دفاعی با امتیتی زوج خواهد شد.

اخبار دورتموند:

پس از مصدومیت در تساوی 3-3 روز شنبه با پادربورن ، پاکو آلکاسر مقابل باشگاه سابق خود بارسلونا بازی نخواهد کرد.

با عدم حضور پاکو، فاوره بايد تصميم بگيرد كه کدام یک گوتزه یا رویس یک خط جلو خواهند رفت و در نوک خط حمله قرار خواهند گرفت.

بازیکنان جوان و هجومی چون یولیان برانت، تورگان هازارد و اشرف حکیمی می‌توانند سه بازیکن پشت مهاجم نوک تیم آلمانی باشد.

 رافائل گوئررو و نیکو شولتز در قرار گرفتن و شروع به عنوان مدافع چپ دورتموند به رقابت می پردازند.

تمرکز:

لیونل مسی فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا امشب هفت‌صدمین بازی خود را برای بلوگرانا انجام خواهد داد.

بارسلونا با پیروزی در این دیدار در مرحله حذفی جایگاه خود را تضمین می‌کند. آنها در صورت شکست دورتموند و از دست دادن امتیاز توسط اینتر به اسلاویا پراگ صدرنشین گروه خواهند شد. دورتموند تنها در صورت کسب نتیجه بهتر اینتر، صعود خواهد کرد.

بارسلونا از این بازی در نیوکمپ خوشحال خواهد شد، زیرا در خانه غول های اسپانیایی در این فصل شکست ناپذیر هستند و تنها در یک بازی نتوانسته اند پیروز شوند.

دورتموند در شش دیدار خارج از خانه خود تنها یک پیروزی کسب کرده است و در سه بازی آخر هم موفق به گلزنی نشده است. اگرچه بارسلونا مدافعان کلیدی خود را در اختیار ندارد.

پیش بینی سایت معتبر هو اسکورد: بارسلونا 2-0 دورتموند

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала