افغانستان جایزه طلایی نمایشگاه بین‌المللی تجاری هند را بدست آورد

© Photo / Embassy of the Islamic Republic of Afghanistan - New Delhiافغانستان جایزه طلایی نمایشگاه بین‌المللی تجاری هند را بدست آورد
افغانستان جایزه طلایی نمایشگاه بین‌المللی تجاری هند را بدست آورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
افغانستان در سی و نهمین نمایشگاه بین‌المللی تجاری هند، از میان 21 کشور، جایزه طلایی را بدست آورد.

به گزارش اسپوتنیک، سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در دهلی نو با نشر خبرنامه‌یی نوشته است: افغانستان در سی و نهمین نمایشگاه بین المللی تجاری هند که به تاریخ 14 نوامبر سال روان در دهلی آغاز و روز گذشته مورخ 27 نوامبر به پایان رسید، به حیث کشور«شریک» شرکت داشت. در مراسم اختتامیه ای به همین مناسبت، جایزه طلایی این نمایشگاه به افغانستان اعطا گردیده که به نمایندگی از افغانستان آقای منصور سهاک اتشه تجارتی سفارت آن را دریافت کرد.

طاهر قادری سرپرست سفارت افغانستان در هند - اسپوتنیک افغانستان
سفیر افغانستان در هند: افغانستان به «پل زمینی منطقه» بدل شده است + ویدیو

در خبرنامه آمده است که در نمایشگاه نامبرده 60 شرکت از افغانستان از سکتورهای میوه جات تازه و خشک، صنایع دستی، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، قالین، زعفران و نباتات طبی اشتراک کرده بودند.
در مراسم افتتاحیه این برنامه آقای طاهر قادری، شارژدافیر (سرپرست) سفارت حضور یافته که سالن نمایشگاه افغانستان را نیز افتتاح نمود و شاهد عقد قراردادی به ارزش 13 میلیون دالر بین یک شرکت افغانی و هندی بود.
در پایان خبرنامه آمده است: اینکه کدام جایزه به کدام کشور تعلق بگیرد توسط یک کمیته متشکل از کشورهای شرکت کننده به اساس دیزاین، تعداد بازدیدکننده و سایر مشخصه های نمایشگاه کشور مربوطه تصمیم گرفته می شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала