ثبات و همگرایی: اگر فردا تاریخ را نسازیم دیگر مردم افغانستان روز خوش را نخواهند دید

© Photo / TAثبات و همگرایی: اگر فردا تاریخ را نسازیم دیگر مردم افغانستان روز خوش را نخواهند دید
ثبات و همگرایی: اگر فردا تاریخ را نسازیم دیگر مردم افغانستان روز خوش را نخواهند دید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی از مردم افغانستان خواسته است روز جمعه در "تظاهرات ضد تقلب" شرکت ورزند.

به گزارش اسپوتنیک، کنفرانس خبری دسته انتخاباتی ثبات و هم‌گرایی شام امروز پنج‌شنبه 28 نومبر در کابل برگزار گردید. عنایت‌الله بابر فرهمند معاون اول دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی گفت: مردم پایتخت فردا برای شفافیت انتخابات شش میزان دست به کار می‌شوند و تظاهرات می‌کنند، به گفته وی حلقه‌ای که تلاش بر راه‌ادازی تقلب دارند تا با سرنوشت مردم افغانستان بازی کنند همان حلقه‌ای هستند که مانع آمدن صلح در این کشور شده‌اند.
فرهمند افزود:"مرجعی که مانع آمدن صلح در کشور شده است همین ارگ است و حالا تلاش دارند از هر راه ممکن بر قدرت بمانند." به باور آقای فرهمند فردا روز تاریخ‌ساز است و مردم افغانستان تاریخ این کشور را خواهند ساخت. وی خاطرنشان ساخت: اگر فردا تاریخ را نسازیم دیگر مردم افغانستان روز خوش را نخواهند دید.
فضل احمد معنوی عضو دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی گفت: ارگ دست از مداخلات بکشد و به حقیقت پی ببرد که دیگر با تقلب حکومت نمی‌تواند. آقای معنوی اضافه کرد: "دیگر نه خارجی و نه داخلی و نه هم میانجی حکومت را برای سر مردم تحمیل کرده نمی‌تواند و به کمیسیون هم می‌گویم که تا شنبه فرصت دارد رای باطل را از رای پاک بیرون کنند." وی خاطرنشان ساخت: کسانی که می‌گویند در تظاهرات اول خود رهبران و فرزندانش بیاید بعد ما میایم، فردا رهبران دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی در صف اول تظاهرات حضور خواهند داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала