Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال در آستانه تمدید قرارداد با مهره بی‌جانشین

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر فدریکو والورده
فدریکو والورده - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه رئال مادرید در نظر دارند تا هافبک اروگوئه‌ی خود را برای پنج سال در برنابئو حفظ کنند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "مارکا"، باشگاه رئال مادرید در تلاش تمدید قرارداد با فدریکو والورده، هافبک 21 ساله اروگوئه خود است. نشریه مارکا مدعی شده که این باشگاه در بسیاری موارد با این بازیکن به توافق رسیده و او را تا جون 2025 در برنابئو نگهدارند.

کاپ لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لیگ قهرمانان اروپا؛ پیروزی یوونتوس، تاتنهام و بایرن در شب توقف سیتی و رئال مادرید+عکس

این هافبک 21 در یک و نیم ماه گذشته عملکرد درخشانی در ترکیب سفیدپوشان داشته است. او در حال حاضر به یکی از مهره‌های بی‌جانشین در ترکیب زیدان مبدل شده و در هر بازی قابلیت‌های خیره کننده ای از خود به نمایش می‌گذارد. او این پیشرفت را با تلاشی باورنکردنی و یک فروتنی فوق العاده به دست آورده است‌. کهکشانی‌ها معتقدند که والورده در آینده به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل خواهد شد و به همین دلیل بند فسخ  750 میلیون یورویی در قرارداد جدید این بازیکن گنجانده است تا به نوعی خرید این اروگوئه ای برای سایر باشگاه‌های دنیا تبدیل به یک رویا شود. کاسمیرو و تونی کروس  از دیگر بازیکنانی است که قرارداد شان تا سال 2023 با این باشگاه تمدید کرده اند. این موضوع باعث خواهد شد که رئال مادرید در سال های آینده خط هافبک قدرتمند و مطمئنی را در اختیار داشته باشد.

او سالی 2 میلیون یورو دستمزد می گیرد که از کمترین ها در ترکیب رئال است و قرار است این مبلغ هم به شکل قابل توجهی افزایش یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала