Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیکه: چه والورده آن را دوست داشته باشد یا نه، ما به نیویورك می رفتیم

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه
جرارد پیکه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مستند مچ دی روی پرده می رود که در آن داستان هایی جالبی از پشت صحنه بارسلونا به تصویر کشیده شده است.

به گزارش اسپوتنیک، داستان های بی شماری از حوادثی که در پشت صحنه بارسلونا اتفاق افتاده است با انتشار مستند Matchday پرده برداری می شوند.

در یک صحنه قسمت اول سریال ده قسمتی كه از تلویزیون راكوتن (اسپانسر اصلی باشگاه) پخش می شود، به طور خاص و مشخص جرارد پیكه مدافع میانی و با تجربه بارسا در مورد پیش فصل 2017 در نیویورک صحبت می کند که در آن بازیکنان قصد داشتند از زندگی شبانه، در مخالفت با مربی خود لذت ببرند.

پیکه از تور پیش فصل تابستان گذشته در ایالات متحده گفت: "ما به [ارنستو] والورده گفتیم که می خواهیم در نیویورک بیرون برویم. او نفهمید. او به ما گفت: من دلیلی برای بیرون رفتن شما نمی بینم. ما تا پنج جلسه با او داشتیم تا او را بفهانیم که به تعطیلات نیاز داریم."

پیکه در بخش اول می گوید: "او دوست داشت یا نه، ما بیرون می رفتیم.

این نشان می دهد مدافع کاتالان ها قبل از مسابقه با تماشای بسکتبال در تلویزیون، استراحت می کند و همچنین اینکه او چگونه در یک رویداد رسمی راکوتن حضور می یابد، جایی که او داستان فوق الذکر والورده در نیویورک را روایت می کند که آن هم شب عکس  با نیمار، چند روز قبل از پیوستن ستاره برزیلی به PSG، پیکه با عنوان "او می ماند" را نشر کرد.

پیکه همچنین زمانی را بازگو می کند که بازیکنان مادرید به او گفتند که ظاهراً جولن لوپتگی در اواخر سال 2018 در حال خروج از این باشگاه است، قبل از اینکه تایید شود و در نهایت اتفاق افتاد.

این قسمت همچنین لحظات منحصر به فردی را نشان می دهد، از جمله اینکه پیکه به شوخی در زمین و مشکلات موقعیتی آرتور در طول مسابقه اشاره می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала