Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی دورتموند: مهار مسی غیر ممکن است

© REUTERS / Albert GeaFootball Soccer - Barcelona v Leganes - Spanish La Liga Santander - Camp Nou stadium, Barcelona, Spain - 19/02/17 - Barcelona's Lionel Messi in action against Leganes' Dimitris Siovas.
Football Soccer - Barcelona v Leganes - Spanish La Liga Santander - Camp Nou stadium, Barcelona, Spain - 19/02/17 - Barcelona's Lionel Messi in action against Leganes' Dimitris Siovas. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوسین فاوره، سرمربی بورسیا دوتموند پس از شکست تیمش برابر بارسلونا به تجمید از فوق ستاره این باشگاه پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "اسکای اسپورت"، بارسلونا شب گذشته در هفته پنجم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا میزبان دورتموند بود و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. سرمربی بورسیا دورتموند پس از شکست برابر آبی‌اناری‌ها اعتراف کرد که تیمش در وضعیت بحرانی به سر می‌برد.

 ارنستو والورده سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
والورده: مسی فوق‌العاده است/ صعودمان را در سخت‌ترین گروه قطعی کردیم

فاروه در نشست خبری در این مورد گفت: «بازی کردن در نیوکمپ همیشه برای ما دشوار بوده است. بارسلونا همیشه بازیکنان تاثیرگذار و ایجادکننده تفاوت دارد. ما در شرایط سختی قرار داریم ولی مطمئن هستم، می توانیم از این بحران خارج شویم». او در ادامه صحبت‌هایش در به تجمید از لیونل مسی پرداخت و گفت: «سرعت بازی او غیر قابل باور است. او در میانه خطوط بسیار عالی بازی می‌کند. وقتی مسی توپ را در اختیار دارد تقریبا متوقف کردن او غیر ممکن است و پاس‌هایش بسیار خطرناک است».

سرمربی تورتموند در پایان صحبت‌هایش افزود: «ما در این بازی موفق به گلزنی شدیم اما کافی نبود. می‌توانیم گل های بیشتری بزنیم. ما در این بازی با مسی و سوارس طرف بودیم که تقابل با این بازیکنان بسیار سخت است. بازی کردن برابر بارسلونا و اینتر و اسلاویا پراگ آسان نبود. باید در دیدار بعدی به پیروزی برسیم و امیدوار هستیم که بارسلونا هم اینتر را شکست دهد».

بارسلونا در این گروه با 11 امتیاز صعودش به عنوان تیم نخست به دور بعدی را نهایی کرد و اینتر و دورتموند 7 امتیازی هستند. در هفته پایانی بارسلونا با اینتر بازی می‌کند و دورتموند هم از اسلاویا پراگ پذیرایی خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала