Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ اروپا؛ فرانکفورت مانع صعود زود هنگام آرسنال شد، لاتزیو با پیروزی به صعود امیدوار ماند+عکس

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر UEFA Europa League. FC Lokomotiv holds training session
UEFA Europa League. FC Lokomotiv holds training session - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هفته پنجم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا با برگزاری ده دیدار ادامه یافت و تیم‌های مدعی به مصاف حریفان شان رفتند.

به گزارش اسپوتنیک، هفته پنجم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا شب گذشته با برگزاری ده دیدار دو باره پیگیری شد که از گروه ششم، آرسنال در خانه برابر فرانکفورت آلمان شکست خورد و از صعود زود هنگام به دور بعد باز ماند. در این دیدار ابتدا اوبامیانگ در دقیقه 45 آزسنال را پیش انداخت اما کامادا در دقایق 55 و 64 فرانکفورت را به برتری رساند و آرسنال در خانه با نتیجه 1-2 شکست خورد.

در دیگر بازی این گروه ویکتوریا گیمارش و استاندارد لیژ با نتیجه 1-1 مساوی رضایت دادند. در این گروه آرسنال با 10 امتیاز در صدر قرار دارد، قرانکفورت با تفاوت 1 امتیاز در رده دوم قرار دارد و استاندارد لیژ هم در رده سوم قرار دارد.

در گروه پنجم اما سلتیک برابر رنز به پیروزی 0-3 دست یافت و لاتزیو برابر کلوژ از رومانیا با نتیجه 0-1 به پیروزی رسید تا برای صعود در هفته آخر امیدوار بماند. در این گروه سلتیک با 13 امتیاز صعودش به دور بعد را قطعی کرده است، کلوژ با 9 امتیاز در رده دوم قرار دارد و لاتزیو با 6 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

در سایر بازی‌ها سویا با نتیجه 0-2 برابر قره باغ به پیروزی رسید، آپوئل نیکوزیا قبرس با نتیجه 0-2 داندلاژ را شکست داد. کپنهاگن با نتیجه خفیف 0-1 برابر لوگانو به برتری رسید و  مالمو 4 بر 3 مقابل دیناموکیف را از پیشرو برداشت.

اسپورتنگ لیسبون با نتیجه پرگول 0-4 برابر آیندهوون به پیروزی رسید تا کارش برای صعود راحت تر شود و لاسک با نتیجه 0-2 برابر روزنبرگ به پیروزی رسید.

قبل از این و در دیدار مهم منچستریونایتد در قزاقستان برابر آستانه با نتیجه 1-2 شکست خورده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала