Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ونیسیوس در رئال می ماند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تمرینات رئال مادرید
تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وینیسیوس جونیور در پنجره نقل و انتقالات جنوری رئال مادرید را ترک نخواهد کرد و باشگاه و بازیکن جدایی را دوست ندارند.

به گزارش اسپوتنیک، هیچ بحثی در میان سران رئال وجود ندارد با وجود اینکه زمان بازی ونیسیوس در یک ماه و نیم گذشته در بهترین حالت محدود شده است.

"او غیرقابل انتقال است"، این پیامی است که از رئال مادرید به گوش می رسد در حالی که آنها از تابستان گذشته نیز موضع خود را حفظ کرده اند: "او می ماند.

وینیسیوس در آگست گذشته پیشنهاداتی از پاری سن ژرمن و آرسنال داشت که هم توسط این بازیکن و هم از سوی باشگاه رد شد.

تنها هدف این ستاره 19 ساله موفقیت در رئال مادرید است در حالی که لوس بلانکوس اطمینان دارد که یکی از بهترین استعدادهای جوان جهان را وینیسیوس با خود دارد.

بنابراین، علی رغم اینکه زین الدین زیدان در هفته های اخیر ترجیح داده سایر بازیکنان را در ترکیب داشته باشد اما رئالی ها نمی خواهند موضع خود را از تابستان تغییر دهند و وینیسیوس را نیز در چند نوبت کاملاً از میادین بیرون نگه داشته اند.

درست است که عده ای نگران از بین رفتن ونیسیوس از زمان مصدومیت او در فصل گذشته برابر آژاکس هستند، اما آنها از وضعیت ستاره برزیلی اطمینان دارند.

اگر اوضاع تا تابستان بهتر نشود ، این احتمال وجود دارد که وینیسوس بتواند وام بگیرد ، اما در حال حاضر اینگونه نیست.

احیای علاقه به وینیسیوس به این دلیل رخ داده که زیدان او را در 5 بازی از 9 بازی اخیر تیمش او را کنار گذاشته است، با تماس های متعددی از طرف های دیگر اسپانیایی برای دیدن اینکه آیا آنها می توانند ونیسیوس را به خدمت بگیرند یا خیر؟

این بازیکن جدا از اینکه مصمم به موفقیت در رئال مادرید است، فکر نمی کند که تغییر در میانه های فصل عاقلانه باشد. هنگامی که او پی اس جی و آرسنال را کنار گذاشت حس تسریع در خروج موقت از لوس بلانکوس برای تیم کوچکتر را ندارد.

 

دو ماه مساعد

اکنون وینیسیوس با دو ماه مهم روبرو است و به دنبال این است که فرم خود را دوباره به دست آورد و نشان دهد که چرا بسیاری از هواداران رئال مادرید در فصل گذشته از او هیجان زده بودند.

مصدومیت ادن هازارد با توجه به قرار گرفتن در ترکیب، راه وینیسیوس را دوباره باز کرده است، در حالی که اکنون لوس مرنگهس قرار است سه بازی انجام دهد که در آن انتظار می رود چرخش انجام شود.

دیپورتیوو آلاووز، اسپانیول و کلوپ بروِژ سه حریف بعدی رئال مادرید هستند که قبل از اینکه زیدان به مصاف والنسیا، بارسلونا و اتلتیک قرار بگیرد. در این سه مسابقه باید به وینیسیوس اجازه دهد که برجستگی خاصی داشته باشد و سپس در ماه جنوری و پس از پایان  سوپر کپ اسپانیا این مهاجم جوان نیز شانس بازی در کوپا دل ری را خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала