Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا 120 ساله شد+عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عکس‌های یادگاری بارتومئو، والورده و مسی برای جشن 120 سالگی بارسلونا منتشر شد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه فوتبال بارسلونا در سال 1899 توسط عده ای سوئیسی، انگلیسی و اسپانیایی و به رهبری خوان گمپر تأسیس شد. بارسا به نوعی، نهادی برای ترویج فرهنگ کاتالان و کاتالانیسم است و از این رو عبارت «فراتر از یک باشگاه» را به عنوان شعار خود انتخاب کرده است. برخلاف بسیاری از تیم های جهان این باشگاه توسط هوادارانش اداره می شود و با تربیت ستاره ها در لاماسیا و با جذب فوق ستاره های دنیا، همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده است.

این باشگاه امروز 29 نوامبر، 120 ساله شد و به همین مناسبت رییس، مربی و کاپیتان نخست این باشگاه با موندودیپورتیوو صحبت کردند و عکس یادگاری گرفتند.

بارتومئو در این مورد به موندو گفت:« امروز ما بهترین هستیم زیرا بهترین سالهای تاریخ خود را زندگی می کنیم و از بهترین بازیکن تاریخ فوتبال، لئو مسی لذت بردیم. تعهد بارسا، ارزش هایی که بارسا از آن دفاع می کند یا ایده «فراتر از یک باشگاه» که بارسا نشان می دهد بخش هایی از هویت و ذات ما هستند که باعث می شود ما از سایر باشگاه ها متفاوت باشیم. ما این سالگرد را جشن می گیریم و مفتخریم که هواداران بارسا هستیم، ما با هم همکاری می کنیم تا شاهد رشد باشگاه خود باشیم و به تجلیل از عناوین خود ادامه دهیم تا میلیون ها هوادار بارسلونا را در سراسر جهان خوشحال کند.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала