عطا محمد نور: عبدالله جمعیتی نیست

© Sputnik / T.AZIMعطا محمد نور: عبدالله جمعیتی نیست
عطا محمد نور: عبدالله جمعیتی نیست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عطا محمد نور، رئیس شورای اجرایی جمعیت اسلامی افغانستان در حضور شورای همبستگی قوم ترکمن و شماری از مجاهدین شمال به نیروهای امنیتی اجازه سرکوب معترضین را داد.

به گزارش اسپوتنیک، عطا محمد نور، رئیس شورای اجرایی جمعیت اسلامی افغانستان در حضور شورای همبستگی قوم ترکمن و شماری از مجاهدین در اظهاراتی گفت که نیروهای امنیتی حق دارند معترضین را سرکوب کنند.
عطا محمد گفت:«قوای مسلح ما باید یک چند روزی و چند وقتی با این‌ها معترضان مصروف شوند. من مطمئن هستم که قوای قهرمان ما این‌ها را وقت نمی‌دهند، چون آن طرف نیاز است که خط گرم و سنگرهای مقدم را حفظ کنند و این طرف این‌ها را در داخل مصروف بکند. طبعا باید حق دارند که سرکوب‌شان کنند.»
در عین حال عطا محمد گفته است که به کمیسیون مستقل انتخابات احترام گذاشته شود. نور گفت: "کمیسیون انتخابات در طول تاریخ اولین بار است که کمشنر‌ها از تمام احزاب سیاسی انتخاب شده و بگزارید که نتیجه را اعلام کنید.
در عین حال وی گفته است که از نمایندگی تمام جمعیت از کمیسیون انتخابات حمایت می‌کنند و خواهان اعلام نتایج انتخابات شده اند. و نیز گفته است که داکتر عبدالله عضو جمعیت نیست و از خود حزب دارد.
از سوی هم از تمام مردم افغانستان خواسته است که برای خلق کردن بحران برای اشخاصیکه برای نفع شخصی خود از مردم استفاده می‌کنند به جاده‌ها نبرایید فایده ندارد آزموده را آزمودن خطاست، و هرکسی که در خلق کردن بحران اشتراک می‌کند او در زمره خائینین ملی میایند.
گفته‌های وی درحالیست که امروز 29 نومبر روز جمعه تظاهرات ساعاتی پیش از نقاط مختلف شهر کابل آغاز شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала