دفع حمله تروریست های النصره در ادلب سوریه

© Sputnik / Mikhail Alaeddin /  مراجعه به بانک تصاویر دفع حمله تروریست های النصره در ادلب سوریه
دفع حمله تروریست های النصره در ادلب سوریه       - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارتش سوریه توانست حملات گسترده گروه تروریستی جبهه النصره (جنبش ممنوعه در روسیه) به مواضع خود در ولایت ادلب این کشور را دفع کند.

به گزراش اسپوتنیک، به نقل از خبرگزاری دولتی SANA  روز جمعه ارتش سوریه حمله گسترده شبه نظامیان گروه تروریستی جبهه النصره،  به مواضع خود در شرق ولایت ادلب این کشور را دفع كرد.

در گزارش گفته می‌شود که تروریست های النصره روز جمعه ، برای حمله به مواضع نظامی ارتش سوریه از تانک ها و وسایل نقلیه سنگین استفاده کردند. در نتیجه درگیری ها ، قطعات ارتش موفق به دفع این حمله و همچنین تخریب بخشی از تجهیزات این گروه تروریستی شد.

این در حالیست که  ارتش سوریه تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای را به حومه جنوبی و جنوب شرقی ادلب با هدف تکمیل عملیات نظامی خود و از بین بردن گروه‌های تروریستی در منطقه عاری از سلاح انتقال داده است. احتمال گسترش عملیات و گشودن جبهه‌های جدید در حومه ادلب نیز وجود دارد.

گفتنیست که یک منبع میدانی به رسانه های این کشور ابراز داشته است  که ارتش سوریه تجهیزات نظامی بیشتری را برای قطعات موتر های زرهی و همچنین سلاح‌های پیشرفته‌ای است که در زمان مناسب مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала