Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

د لیخت در حال تبدیل شدن به محور دفاعی یوونتوس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا - دی لیخت
دیبالا - دی لیخت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چند ماه به طول انجامید اما ماتیس دی لیخت بالاخره شروع به نشان دادن توانایی غیرقابل انکار خود در یوونتوس کرده و به سرعت تبدیل به رهبر جدید خط دفاعی مائورسیوساری می شود.

به گزارش اسپوتنیک، دی لیخت خیلی آرام آغاز کرد و علائم اولیه او خوب نبود، کاپیتان سابق آژاکس بارها منجر به اشتباهات برجسته ای شد اما ساری همیشه مایل بود از خرید بزرگ خود دفاع نماید.

د لیخت به زمان نیاز دارد زیرا او روش دیگری برای دفاع در آژاکس داشت. کولیبالی چندین ماه طول کشید تا ایده خود درباره فوتبال (در ناپولی) را بفهمم.

یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بانوی پیر فاتح دربی دلاموله ؛ یوونتوس با گل دی لیخت صدر را از اینتر گرفت

د لیخت در ابتدا مشکلات زبان داشت و باشگاه از این بازیکن و دوست دخترش خواستند که برای یادگیری اصول، یک دوره ایتالیایی را طی کنند.

او همچنین مجبور بود رویکرد جدیدی را در دفاع داشته باشد اما گفتگوی مداوم با ساری و حمایت از کریستیانورونالدو و جیانلویجی بوفون به بهبود قدرت ذهنی وی کمک کرد.

حالا دی لیخت یک جنبه بسیار مهم برای ساری دارد، همچنین تصور می شود که عدم حضور جورجو کیه لیینی برای دی لیخت کمکی نکرده است. ساری، هنگام تجزیه و تحلیل عملکرد دی لیخت، بارها و بارها بر شدت غیبت کیه لینی تأکید کرده است: "جورجو شماره یک است، او یک رهبر کاریزماتیک برای تمام دفاع است."

ساری همچنین یک برنامه رژیم غذایی برای دی لیخت ساخت، برنامه ای که شبیه به بقیه بازیکنان یوونتوس است. این شامل کچالو، کربوهیدرات و پروتئین، برزولا و سبزیجات نیست.

وی اکنون حدود هشت هفته است که آن را دنبال می کند و فواید آن آشکار می شود. هفته ای دو بار ساری، دستیارهای وی جیوانی مارتوسلیو و دی لیخت نیم ساعت از تمرین را برای حرکات دفاعی می گذرانند.

در اوایل این ماه از زمان پیروزی در دربی تورین مقابل تورینو، دی لیخت پا را اشتباه نگرفته است.

در ماه اکتبر، فابیو کاپلو سرمربی سابق انگلستان در مورد توانایی د لیخت در تطبیق با فوتبال ایتالیا ابراز تردید کرد.

او گفت: "من هنوز در مورد پسر شک دارم. من مطمئن نیستم که این دو مدافع مرکزی خوب ترکیب شده اند. حالا دی لیخت در مواقعی مشخص بیرون می رود که او باید در خط بماند، جالب است که همه اینها را با گذشت زمان ببینید.

همچنین در ماه اکتبر، د لیخت پس از پیروزی برابر بایر لورکوزن گفت: "متوجه شدم که بیشتر و بیشتر به پسران عادت می کنم و به سبک بازی. در ابتدا صبر داشتم زیرا سازگاری با آن هرگز آسان نیست. در آژاکس من رهبر بودم و حرف های زیادی برای گفتن داشتم، مجبور شدم اینجا را پیدا کنم. اکنون احساس می کنم آن را پیدا کرده ام."

او در ادامه افزود: "ایتالیا به عنوان کشوری شناخته می شود که خیلی تهاجمی بازی نمی کنند، اما فکر می کنم ذهنیت آنها را تغییر می دهد. ما از بازی های بسیار بالا دفاع می کنیم و این اتفاق برای من در آژاکس رخ نداد. من فقط باید سازگار شوم و هر روز در حال پیشرفت هستم."

چند هفته بعد د لیخت یوونتوس را به پیروزی در آتالانتا سوق داد و سه شنبه شب مجدداً تحت تأثیر قرار گرفت زیرا با پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید در صدر جدول گروهی لیگ قهرمانان خود قرار گرفتند.

حالا دی لیخت بیشتر به سبک بازی ساری عادت کرده است، تهاجمی و با یک خط دفاعی بسیار بالا که وقتی تیم پیش می رود زمین را به خط میانی نزدیک می کند.

عملکرد او در برابر اتلتیکو بی نقص بود. د لیخت هرگز از موقعیت دور نشد و با دو مداخله حیاتی شزنی را نجات داد. او گلادیاتور جدید دفاع است و در مقابل تیم سیمئونه موفق به پاک کردن هرگونه خطری که در راهش بود گردید.

در گفتگو با Sky، مدافع پیشین یوونتوس پائولو مونترو از دی لیخت تمجید کرد و آینده ای درخشان را با یوونتوس پیش بینی کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала