پیدا شدن راهی برای فرار از تحریم های ایالات متحده درباره اس-400

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر پیدا شدن راهی برای فرار از تحریم های ایالات متحده درباره اس-400
پیدا شدن راهی برای فرار از تحریم های ایالات متحده درباره اس-400  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تحریم های واشنگتن در برابر دهلی به دلیل خرید سامانه پدافند هوایی زنیت اس-400 از مسکو به نام Triumph به صنعت دفاعی امریکا آسیب می زند.
 اظهارات وزارت امور خارجه هند درباره خرید اس -400 از روسیه   - اسپوتنیک افغانستان
اظهارات وزارت امور خارجه هند درباره خرید اس -400 از روسیه

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Defense News، دهروا جایشانکارا کارمند مرکز تحلیلی بنیاد Observer هند گفت: تحریم های واشنگتن در برابر دهلی به دلیل خرید سامانه پدافند هوایی زنیت اس-400 از مسکو به نام Triumph  به صنعت دفاعی امریکا آسیب می زند.

این نشریه امریکایی می نویسد، که معاملات عمده تسلیحاتی بین دهلی و واشنگتن شامل محموله های هلیکوپترهای چند منظوره حامل Sikorsky SH-60 Seahawk، هواپیماهای بدون سرنشین دریایی General Atomics Sea Guardian و احتمالاً مدل اصلاح شده General Dynamics F-16 Fighting Falcon و McDonnell Douglas Fighters  خریداری شده توسط بوئینگ F / A-18 Hornet می باشد.

جایشانکارا گفت: همه این خریدها با اعمال تحریم های امریکا در معرض خطر خواهند بود. این تحلیلگر با استناد به مقام های امریکایی افزود: می توان تصمیمی در مورد عدم اعمال یا دور زدن مجازات ها در صورت اعمال تحریم یافت.

این نشریه همچنین به اظهارنظر رئیس فرماندهان امریکایی در منطقه هند و اقیانوس آرام دریا سالار فیلیپ دیویدسون، اشاره می کند که اظهار داشت آینده همکاری بین واشنگتن و دهلی وابسته به استفاده روز افزون از تجهیزات امریکایی توسط هند است.

یادآوری می کنیم، که در ماه نوامبر ترکیه در ولایت انقره توسط جنگنده های نسل چهارم F-16 جنگنده Falcon آزمایش بر روی سیستم های Triumph S-400 خریداری شده از روسیه را آغاز کرد.

در ماه جولای، دفاع نیوز روش های مختلفی را برای این که ترکیه بتواند همزمان از Triumph S-400 روسی و جنگنده نسل پنجم F-35 Lightning II استفاده کند، پیشنهاد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала