Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه امروز رقاب های فوتبال باشگاهی

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر لالیگا
لالیگا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رقابت های فوتبال باشگاهی در اروپا شب گذشته در کشورهای اسپانیا، آلمان و فرانسه به کار خود آغاز کرد و امشب نیز با پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا پیگیری خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، هفته پانزدهم رقابت های لالیگا شب گذشته با یک دیدار آغاز شد که طی آن تیم های رئال وایادولید و سلتاویگو به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در ادامه این رقابت ها امروز ساعت 16:30 به وقت کابل رئال مادرید مهمان آلاوز خواهد بود، از ساعت یک بامداد فردا تیم های ویارئال و والنسیا به مصاف هم خواهند رفت و از ساعت 4 بامداد نیز تیم های سویا و لگانس در مقابل هم قرار خواهند گرفت.

اما هفته سیزدهم رقابت های بوندسلیگا نیز دیشب با برتری تیم فوتبال شالکه آغاز شد. شالکه دیشب مهمانش یونیون برلین را با نتیجه دو بر یک از پیش رو برداشت.

در ادامه رقابت ها امروز از ساعت 19:30 در رقابت ها مهم، دورتمند با هرتابرلین روبه رو میشود، هوفنهایم به مصاف دوسلدروف میرود، لایپزیگ مهمان پادربرون خواهد بود و از ساعت 10:30 شب نیز در مهم ترین بازی هفته بایرن مونیخ به جدال لورکوزن خواهد رفت.

اما رقابت های لوشامپیونه فرانسه نیز دیشب با دیدار تیم های المپیک مارسی و برست وارد هفته 15 شد که این دیدار با برتری دو بر یک مارسی تیم دوم جدول به پایان رسید.

در مهم ترین دیدارهای امشب هفته پانزدهم امشب المپیک لیون با استراسبورگ و بوردو با رمس جدال خواهد کرد.

رقابت های هفته 14 لیگ برتر فوتبال انگلیس هم امشب با برگزاری 6 دیدار آغاز خواهد شد که در مهم ترین بازی ها طبق برنامه، از ساعت 17:30 من سیتی به مصاف نیوکاسل میرود، از ساعت 20 به وقت کابل در سه دیدار هم زمان چلسی میزبان وستهم یونایند است، لیورپول صدرنشین مسابقات میزبان برایتون و تاتنهام هم از بورنموث پذیرایی خواهد کرد.

هفته 14 رقابت های فوتبال سری آ ایتالیا هم امشب با سه دیدار آغاز میشود که طبق برنامه برشا با آتالانتا، جنوا با تورینو و فیورنتینا با لچه مسابقه خواهد داد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала