Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: متاسفم، اخراج مربی را اصلا دوست ندارم

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان سرمربی رئال مادرید بخاطر اخراج اونای امری از آرسنال واکنش نشان داد. به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته باشگاه آرسنال پس از 18 ماه کار با اونای امری و پس از شکست دو بر یک این تیم برابر فرانکفورت در لیگ اروپا، سرمربی اسپانیایی خود از سمت مربیگری توپچی ها برکنار کرد. در حال حاضر هدایت آرسنال را تا آمدن سرمربی جدید، فردی لیورنبرگ دستیار اونای امری بر عهده خواهد داشت. پس از این اتفاق زیدان سرمربی فرانسوی تیم رئال مادرید در جریان نشست خبری اش قبل از دیدار با آلاوز در رقابت های لالیگا در خصوص اخراج امری صحبت و واکنش نشان داد. زیدان در پاسخ به سوالی که در خصوص اخراج این مربی اسپانیایی از وی پرسیده شد گفت: خیلی متاسفم، اخراج مربی را اصلا دوست ندارم. امری همیشه نشان داده مربی خوبی است. من نمیدانم که او به اسپانیا باز میگردد یا نه، اما من اطمینان دارم او به زودی وارد مربیگری خواهد شد. زیدان در حالی این صحبت ها را کرده است که دو بار به عنوان مربی رئال در مقابل امری که در پاریسن جرمن مربی بود، قرار گرفت که در هر دو دیدار مربی فرانسوی برتر شد.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته باشگاه آرسنال پس از 18 ماه کار با اونای امری و پس از شکست دو بر یک این تیم برابر فرانکفورت در لیگ اروپا، سرمربی اسپانیایی خود از سمت مربیگری توپچی ها برکنار کرد.

Футбол. Лига Европы. Матч Арсенал - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گزینه‌های جانشینی امری در آرسنال+عکس

در حال حاضر هدایت آرسنال را تا آمدن سرمربی جدید، فردی لیورنبرگ دستیار اونای امری بر عهده خواهد داشت.

پس از این اتفاق زیدان سرمربی فرانسوی تیم رئال مادرید در جریان نشست خبری اش قبل از دیدار با آلاوز در رقابت های لالیگا در خصوص اخراج امری صحبت و واکنش نشان داد.

زیدان در پاسخ به سوالی که در خصوص اخراج این مربی اسپانیایی از وی پرسیده شد گفت: خیلی متاسفم، اخراج مربی را اصلا دوست ندارم. امری همیشه نشان داده مربی خوبی است. من نمیدانم که او به اسپانیا باز میگردد یا نه، اما من اطمینان دارم او به زودی وارد مربیگری خواهد شد.

زیدان در حالی این صحبت ها را کرده است که دو بار به عنوان مربی رئال در مقابل امری که در پاریسن جرمن مربی بود، قرار گرفت که در هر دو دیدار مربی فرانسوی برتر شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала