Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول2 برایتون1؛ مردان کلوپ در مسیر صاف قهرمانی حرکت میکنند

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر لیورپول
لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال لیورپول با درخشش فن دایک وبا برتری دو بر یک مقابل برایتون در دیداری خانه گی به صدرنشینی و روند بدون شکست خود در لیگ ادامه داد.

 

 به گزارش اسپوتینک، لیورپول در هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه آنفیلد میزبان برایتون بود و توانست این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست داده و صدرنشین جدول باقی بماند.

 در این دیدار لیورپول تیم برتر میدان بود و بازی درخشانی به نمایش گذاشت. سرخ‌ها از همان ابتدای بازی به برایتون فشار آوردند و موفق شدند در دقیقه 18 توسط ویرجیل فن دایک به گول نخست برسند.

در دقیقه 24 ویرجیل فن دایک بار دیگر موفق شد دروازده برایتون را باز کند تا در کنار درخشش در خط دفاعی تیمش، جور خط حمله را نیز بکشد و در این دیدار دبل کند. نیمه نخست این دیدار با نتیجه 0-2 به سود لیورپول به پایان رسید و سرخ ها با برتری راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم لیورپول بازهم تیم برتر میدان بود و فشار زیادی به روی دروازه برایتون آورد اما موفق نشد دروازه این تیم را باز کند.

برایتون که در این دیدار چیزی برای از دست دادن نداشت در ضد حمله موفق شد یکی از گول های خورده را جبران کند. در دقیقه 76 بکر مرتکب خطا شد و با کارت مستقیم از زمین بازی اخراج شد. س دقیقه پس از اخراج بکر، لویس دنک موفق شد دروازه آدرین را باز کند. در ادامه توپی از خط دروازه تیم ها عبور نکرد و بازی و بازی با نتیجه 1-2 به سود شاگردان کلوپ به پایان رسید.

لیورپول با این پیروزی 40 امتیاز شد و با 11 امتیاز در صدر جدول به یکه تازی ادامه میدهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала