Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آیا می دانید مسی یک بار در اتلتیکو مادرید بازی کرده است؟

© REUTERS / Phil NobleSoccer Football - Champions League Semi Final Second Leg - Liverpool v FC Barcelona - Anfield, Liverpool, Britain - May 7, 2019 Barcelona's Lionel Messi reacts
Soccer Football - Champions League Semi Final Second Leg - Liverpool v FC Barcelona - Anfield, Liverpool, Britain - May 7, 2019 Barcelona's Lionel Messi reacts  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیگو سیمئونه پس از شکست یک بر صفر در نیوکمپ در فصل گذشته گفت که بازی آنقدر نزدیک است که اگر لئو مسی پیراهن اتلتیکو را می پوشید "ما می توانستیم پیروز شویم."

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که اتلتیکو مادرید در رقابت‌های لالیگا فصل گذشته روند شکست ناپذیری خود را با باخت نزدیک 1-0 در نیوکمپ برابر بارسلونا از دست داد، دیگو سیمئونه اظهار داشت که اگر فقط اتلتیکو لئو مسی را در کنار خود می‌داشت، آنها در این بازی پیروز می‌شدند.

فوق‌ستاره آرژانتینی روی ضربه آزاد پیروزی تیمش را مسجل کرد و باعث شد سیمئونه از تأثیر شماره 10 بعد از بازی یادآوری کند: "اگر او پیراهن اتلتیکو را می‌پوشید ما پیروز می‌شدیم."

مسی، رونالدو و فن دایک - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بوآس: از رونالدو حمایت می‌کنم اما مسی برنده توپ طلا می‌شود

همانطور که بدون شک هواداران اتلتیکو مادرید دوست دارند مسی را به طور مرتب در ترکیب سرخ و سفید ببینند، این در حالیست که ابر ستاره بارسلونا یک بار پیراهن اتلتیکو را به تن کرده است. در اکتوبر سال 2009 در یک بازی خیریه در شهر بومی روزاریو، در ورزشگاه نیولز اولد بایز برگزار شد و مسی با لباس اتلتیکو به میدان رفت.

 

یک بار بازی مسی برای اتلتیکو

در آن روز مسی در نیمه اول پیراهن روژیبانکو را پوشید، قبل از این که در دوره دوم به تیم خاویر زانتی تغییر کند.

بازی با شعار "همبستگی بدون مرز" توسط بنیاد اتلتیکو مادرید و فوندیشن پوپی زانتی که در آن زمان کاپیتان اینتر میلان بود به نفع کودکان محروم در آرژانتین، برگزار شد.

در حالی که اتلتیکو امشب در بارسلون به مصاف بارسا می‌رود، سیمئونه ممکن است این سخنان فصل گذشته را در آنچه که انتظار می رود یک برخورد معمولی و محکم بین دو طرف باشد، به خاطر آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала