Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گلادباخ دوباره صدر نشین بوندس لیگا شد

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر بورسیا مونشن گلادباخ
بورسیا مونشن گلادباخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال مونشن گلادباخ با شکست دادن فرایبورگ دوباره در صدر جدول بوندس لیگا ایستاد.

به گزارش اسپوتنیک، دیدار دو تیم فوتبال بروسیا مونشن گلادباخ و فرایبورگ در چارچوب بازی های هفته 13 بوندس لیگای آلمان امشب از ساعت 19:00 در ورزشگاه بروسیا پارک و با حضور 51080 تماشاگر پی گیری شد که در نهایت با پیروزی پر گل 4-2 میزبان به پایان رسید.

در این دیدار بازیکنان میزبان در نتوانستند در نیمه اول برتری شان را حفظ نمایند که تورام در دقیقه 3 اولین گل را به ثمر رساند ولی خیلی زود و در دقیقه 6 شمید گل تساوی را شکل داد و بازی در نیمه اول 1-1 پایان یافت.

در نیمه دوم اما بازیکنان گلادباخ توپ و میدان را در اختیار گرفتند که ابتدا امبولو در دقیقه46 و سپس هرمان در دقیقه51 دو گل به ثمر رساندند. در دقیقه 58 هولر اندک امید را به رختکن مهمان برگرداند ولی امبولو بار دیگر وارد صحنه شد و تیر خلاص را بر پیکر فرایبورگ وارد ساخت تا این بازی در نهایت با نتیجه 4-2 به پایان برسد.

با پایان مسابقه، مونشن گلادباخ 28 امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف صدر جدول را از لایپزیگ گرفت و فرایبورگ اما در مکان ششم ماند.

این در حالیست که تیم های فوتبال لایپزیگ، شالکه، بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند به ترتیب دوم تا پنجم هستند.

این در حالیست که در بازی دیگر دو تیم وولفسبورگ و وردربریمن به مصاف هم رفته اند و تا کنون (دقیقه26) تیم بریمن توانسته یک گل به ثمر برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала