Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

«برو بمیر»، شعار هواداران اتلتیکو به گریزمن

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر آنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هواداران اتلتیکومادرید بازگشت آنتوان گریزمن به واندا متروپولیتانو را به جهنم تبدیل کردند و خشم خود را نسبت این بازیکن به شکل‌های مختلفی نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "آ.اس"، هواداران روخی بلانکو روشی که مهاجم فرانسوی مادرید را ترک کرد فراموش نکردند. مهاجم فرانسوی چه در داخل زمین و چه بیرون از آن مورد توجه قرار داشت. بازیکن بارسلونا با وجود این که پنج سال برای تیم مادریدی بازی کرده بود می‌دانست استقبال خوبی از او نخواهد شد. مهاجم فرانسوی تصور نمی‌کرد در ورزشگاه چنین استقبال بدی از او شود. زمانی که وارد زمین شد هواداران اتلتیکو با شعار "برو بمیر" به او خوش آمد گفتند!

آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گریزمن: پیوستن به بارسا برای هرکسی دشوار است.

این تنها زمانی نبود که هواداران علیه بازیکن فرانسوی عمل کردند. کمی بعد از شروع نیمه دوم یک پلاکارد بزرگ دیده شد که رویش نوشته شده بود: می‌خواهی یک نام داشته باشی و فراموش کردی انسان هستی. هواداران روخی بلانکو روشی که مهاجم فرانسوی مادرید را ترک کرد فراموش نکردند. هنگامی که اسپیکر نام این بازیکن را پخش کرد صدای شدید سوت‌های اعتراض آمیز شنیده شد. همچنین هر بار که توپ را در اختیار می‌گرفت هو می‌شد. گریزمن که برای اتلتیکو 133 گل در 257 بازی به ثمر رسانده و یک قهرمانی در لیگ اروپا و سوپر جام اروپا به دست آورده بود، با یک ویدئوی مستند از هواداران و باشگاه خداحافظی کرد.

آنتوان گریزمان یکی از نام‌های برجسته دیدار اتلتیکومادرید و بارسلونا بود که با پیروزی یک بر صفر آبی اناری به پایان رسید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала