Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش فن‌دایک به شایعات در مورد توپ طلا؛ هیچ بازنده‌ای وجود ندارد

© Photo / AP Photo/Dave Thompson, AP Photo/Emilio Morenatti, REUTERS/Massimo Pincaمسی، رونالدو و فن دایک
مسی، رونالدو و فن دایک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویرجیل فن‌دایک مدافع هالندی تیم فوتبال لیورپول به این باور است که اگر در نبرد توپ طلا شکست بخورد، ناراحت نم‌شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت "گل"، برنده جایزه توپ طلا 2019 امشب در پاریس اعلام می‌شود. لیونل مسی، ویرجیل فن دایک و کریستیانو رونالدو سه نامزدنهایی دریافت جایزه برترین بازیکن سال هستند. با توجه به گزارشات و شایعات اخیر به نظر می رسد که لیونل مسی برای ششمین بار فاتح توپ طلا می شود. فن دایک یکی از نامزدهای توپ طلا در سال 2019 معتقد است که اگر مسی فاتح توپ طلا شود، هیچ کس بازنده نبوده است.

Stade du Barca, ballon d'or - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نظر سنجی اسپوتنیک ؛ اگر شما خبرنگار باشید توپ طلا را به کدام بازیکن میدهید؟

این مدافع هالندی در این مورد گفت: «در آن شب هیچ بازنده‌ای وجود ندارد. خیلی مفتخرم که آن لیست هستم که آن هم به خاطر نمایش و عملکردم برای لیورپول و تیم ملی هلند است. خواهیم دید که در آن شب چه اتفاقی می افتد». اگر مسی امشب به توپ طلا برسد او پس از چهارسال به این جایزه می‌رسد و بیشتر از گذشته خود را اثبات خواهد کرد که بهترین بازیکن دوران فوتبال خواهد بود.

همزمان با نزدیک شدن به مراسم برترین‌های سال فوتبال جهان، یک تصویر از صفحه نمایش به بیرون درز کرد که مورد توجه رسانه‌های اجتماعی قرار گرفته و 10 بازیکن برتر توپ طلا امسال و تعداد امتیازاتی که از آرا جمع کرده اند را نشان می‌دهد. اگر دقیق باشد، تأیید می‌کند که مسی در واقع با کسب 446 امتیاز برنده توپ طلای سال 2019 شده است. در رده دوم ویرجیل فن دایک با 382 امتیاز قرار دارد و پس از آن محمد صلاح ایستاده است. مهاجم مصری لیورپول 179 امتیاز دارد، در حالی که رونالدو با 133 در مکان چهارم است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала