Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وضعیت دشوار اتلتیکو؛ 32 ضربه برای هیچ!

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر اتلتیکو مادرید
اتلتیکو مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 اتلتیکو در یکی از هفته‌های سخت خود در این فصل که به تورین سفر کرد تا با یوونتوس بازی کند و میزبان بارسلونا بود ۳۲ ضربه به سمت دروازه زد با این حال هیچ گلی نتوانست به ثمر برساند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "آ.اس"، اتلتیکومادرید در دیدار برابر تیم‌های یوونتوس و بارسلونا بیش از 30 بار به سمت دروازه‌ها شوت زد اما نتوانست به گلی دست یابد. این آمار نشان می‌دهد بازیکنان روخی بلانکو در ضربه پایانی بی دقت بودند. از 17 ضربه تنها دو توپ را دروازه‌بان مهار و یک ضربه به تیرک برخورد کرد. در تورین نیز شرایط مشابه بود.  از 15 تلاش تنها دو ضربه سائول در چارچوب بودند. به همین خاطر تیم دیگو پابلو سیمئونه دست خالی از تورین بازگشت.

FC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اتلتیکو 0 – بارسا 1؛ مسی نباشد والورده چه خواهد کرد؟

با این که روخی بلانکو در دو بازی پیش از فیفا دی چهره خوبی از خود نشان داد، مشکل این تیم این است که پیروزی‌ها فرا نمی‌رسند. ادامه این مشکل وضعیت را بدتر کرده است یعنی تیم نمی‌تواند گلزنی کند. بازیکنان سرخ و سفیدپوش هر بار تلاش بیشتری می‌کنند اما توپ از خط عبور نمی‌کند. با این حال شرایط فرقی نداشت. 15 ضربه سه‌شنبه و 17 ضربه در یکشنبه با گلی همراه نشد. این تیم برابر گرانادا 17 ضربه زد اما توانست به گل دست یابد. لودی برای تیمش گلزنی کرد. اتلتیکو دوران مشکل  خود در خلق موقعیت را گذارنده است اکنون باید در ضربات آخر دقت کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала