Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو: برنامه‌ای در آرجنتین ندارم/ اکنون دنبال استراحت هستم

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی برکنار شده تاتتهام از علاقه‌اش به بازگشت به فوتبال اروپا خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "فاکس اسپورت"، مائوریسیو پوچتینو چند روز پس از ترک هدایت تاتنهام،‌ در کشورش در صحبت با خرنگاران گفته که در حال حاضر به استراحت نیاز دارد و از برنامه‌‌هایش در آینده نیز سخن گفته است.

مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پوچتینو به مربیگری آرسنال فکر نمیکند

مربی 47 ساله در پاسخ به این پرسش که در آینده در ارجنتین کار  خواهد کرد یا نه، اظهار داشت: «برنامه‌ام برای آینده بازگشت به فوتبال اروپاست.به فکر انجام پروژه‌ای در آرژانتین نیستم. اکنون دنبال استراحت هستم. می‌خواهم چند روزی را  اینجا ریکاوری کنم.درباره آینده هم باید دید چه اتفاقی رخ خواهد داد». این سرمربی ارجنتینی در پاسخ به دیگر که گزینه مورد نظر تیم‌های مثل بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد است،‌ گفت: «در حال حاضر به هیچ چیز جز استراحت و همراه خانواده بودن فکر نمی‌کنم. 5 سال و نیم با تاتنهام کارکردم و اکنون نیاز به بازیابی قوا دارم. مسلما برای آینده باشگاه‌های زیادی با پروژه‌های زیاد و زیبایی وجود دارند».

پوچتینو پیش از حضور در تاتنهام، مربیگری را در تیم‌های ساوتهمپتون و اسپانیول تجربه کرده بود. او سال گذشته هاتسپری‌ها را تا فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول بالا آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала