Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار تقابل اتلتیکو – بارسا، آزمون جدی برای شاگردان والورده

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتلتیکومادرید و بارسلونا تا نزدیک به نیم ساعت دیگر در جدال سخت و نفس گیری برابر هم صف ارایی می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم فوتبال اتلتیکومادرید و بارسلونا در شصت و یکمین بازی رسمی لالیگایی شان امشب در ورزشگاه واندامیتروپولیتانو برابر هم قرار می گیرند تا برنده آن همچنان در جمع مدعیان این فصل حضور داشته باشد.

اتلتیکو مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ترکیب اتلتیکو – بارسلونا اعلام شد

آمار بازی های قبلی

-  پیش از این دو تیم در 60 بازی که برابر هم صف آرایی کرده اند، بارسلونا دو برابر اتلتیکو کسب برتری کرده است. یعنی 30 پیروزی به نفع بارسلونا و 15 برتری هم به سود راه راه پوشان مادرید به ثبت رسیده و 15 بازی دو طرف نیز با تساوی خاتمه یافته است.

-  این سومین بازی دو تیم در ورزشگاه جدید اتلتیکو به شمار می رود که پیش از این جدال دو تیم در این ورزشگاه برنده نداشته و هر دو بازی با تساوی مشابه 1-1 خاتمه یافته است.

-  آخرین باری که دو تیم در لالیگا برابر هم بازی کردند به هفته 31 این مسابقات در ششم اپریل 2019 بر میگردد، جایی که بارسلونا توانست با دو گل سوارز و مسی حریف پایتخت نشین اش را از پیش رو بردارد.

-  در 60 بازی قبلی بارسلونا موفق شده است 119 گل را وارد دروازه اتلتیکو نماید و در سوی مقابل لوخی بلانکوس توانسته 84 را به دروازه بارسا بزند.

-  طی 60 بازی قبلی بارسلونا موفق به کسب 105 امتیاز از حریف شده و تنها 60 امتیاز را از دست داده است.

-  در پنج بازی اخیر خود بارسلونا 4 پیروزی و یک شکست را تجربه کرده اما اتلتیکو مادرید یک پیروزی، دو باخت و دو تساوی داشته است.

-  اتلتیکومادرید در آخرین بازی خود برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا 1-0 شکست خورد و بارسلونا اما بروسیا دورتموند را 3-1 شکست داد.

 

این در حالیست که دو تیم امشب در هفته پانزدهم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه خانگی مادریدی ها از ساعت 00:30 به وقت کابل، به مصاف هم می روند و شبکه های داخل افغانستان نیز در نقاط مختلف این دیدار را پوشش خواهند داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала