Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر به صف مشتریان "اوبامیانگ" اضافه شد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر اوبامیانگ Футбол. Лига Европы. Матч "Боруссия (Дортмунд) - "Краснодар"
اوبامیانگ Футбол. Лига Европы. Матч Боруссия (Дортмунд) - Краснодар - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه اینتر برای تقویت خط حمله‌اش پی‌یر امریک اوبامیانگ زیر نظر دارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "میرر" انگلیس، آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال اینتر برای تقویت خط حمله‌اش در زمستان در فکر جذب پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی است. این مهاجم 30 ساله پیش از این مورد توجه بارسلونا و رئال مادرید قرار داشت.

اوبامیانگ Футбол. Лига Европы. Матч Боруссия (Дортмунд) - Краснодар - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اوبامیانگ هدف اول بارسا در جنوری

این اقدام نراتزوری به این خاطر است که احتمال دارد بزودی لوتارو مارتینز، مهاجم آرجنتینی‌اش را از دست بدهد. بارسلونا به توصیه مسی به دنبال این مهاجم است و به نظر می‌رسد این انتقال در زمستان انجام می‌شود. از سوی دیگر، رئال مادرید همچنین طرح معاوضه خامس رودریگس با اوبامیانگ را در نظر دارد، این در حالی است که باشگاه آرسنال به دنبال حفظ طولانی مدت این مهاجم گابنی و الکساندر لاکازت است اما عدم حضور این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که ممکن است فصل آینده نیز اوضاع به همین منوال باشد، مهاجم پیشین بوروسیا دورتموند را به ترک آرسنال ترغیب کند.

قرارداد اوبامیانگ با توپ‌چی‌های لندن تا سال 2021 است. البته مسئولان باشگاه ایتالیایی هنوز پیشنهادی رسمی برای جذب این ستاره ارائه ندادند و فقط او را تحت نظر دارند. باشگاه لندنی برای فروش این  مهاجم خود انتظار دارد 65 میلیون پوند کسب کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала