Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راکیتیچ: برای فوتبال بازی کردن، هیچ جایی بهتر از بارسلونا نیست

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ایوان راکیتیچ
ایوان راکیتیچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایوان راکتیج ستاره ملی‌پوش و کروات بارسلونا برخلاف شایعات منتشر شده دوست دارد به کاتالان‌ها وفادار بماند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "مارکا"، ایوان راکتیج که چندی پیش روی نیمکت ذخیره‌های بارسلونا می‌نشست، در مورد احتمال جدایی از آبی‌اناری‌ها صحبت می‌کرد؛ اما حالا که فرصت حضور در یک بازی کامل را پیدا کرده، بر ادامه حضورش در نیوکمپ تاکید دارد.

ایوان راکیتیچ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تصمیم جدید بارسا در مورد راکیتیج

این هافبک 31 ساله پس از پایان بازی در گفتگویی اظهار داشت: «می‌خواهم شرایط فعلی‌ام تغییر کند. وقتی یک شخصی احساس بدی دارد باید تلاش کند که از آن فاصله بگیرد. نمی‌دانم چه اتفاقی برای من رخ خواهد داد اما مطمئنم که برای فوتبال بازی کردن هیچ جایی بهتر از بارسلونا نیست. می‌خواهم بهترین بازی‌هایم را انجام دهم و اگر در بارسلونا شد که چه بهتر». هافبک 5 سال گذشته بارسا در ادامه گفت: «می‌کوشم وضعیت را عوض کنم. از این که دومرتبه با شور و شوق تمرین می‌کنم،‌ لذت می‌برم. این که اعتماد مربی‌ و بازیکنان را به خودم حس می‌کنم،‌ برایم لذت‌بخش است. چون این اواخر نمی‌‌دانستم تکلیفم چه خواهد شد اما نمی‌توانم هیچ جایی بهتر از بارسلونا را برای بازی‌کردن پیدا کن».

این اظهارات در حالی عنوان شد که بعد از بازی رسانه‌ها در تحلیل‌های خود عنوان کردند یکی از بازیکن حاضر در میدان،‌راکیتیچ بود. او نیمه نخست یکسری اشتباه مرتکب شد و در دفاع، خطا داشت. به باور برخی از رسانه‌های اسپانیایی،‌تکلیف ماندن یا رفتن وی در نقل و انتقالات زمستانی مشخص خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала