Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والورده: داشتن مسی یک مزیت و نعمت بزرگ است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از کاپیتان این تیم به خاطر تأثیرگذاری در شب پیروزی ارزشمند در خانه اتلتیکومادرید ستایش کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته در چارچوب هفته پانزدهم لالیگا در حساس‌ترین مصاف، اتلتیکومادرید و بارسلونا در ورزشگاه متروپولیتانو به مصاف هم رفتند. این دیدار با گلی که مسی در دقایق پایانی به ثمر رساند با نتیجه یک بر صفر به سود کاتالان‌ها خاتمه یافت.

FC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اتلتیکو 0 – بارسا 1؛ مسی نباشد والورده چه خواهد کرد؟

ارنستو والورده پس از پایان این بازی در صحبت با خبرنگاران گفت: «زمانی که بازی‌ها گره می‌خورد و حریف‌تان هم سرسخت است، داشتن مسی همیشه امتیازی بزرگ است. من در کل بازی تیم‌مان را دوست داشتم. شما باید بازی‌ها را از دریچه نگاه ما ببینید. در ابتدای بازی تحت فشار قرار گرفتیم اما در نهایت سه امتیاز را گرفتیم. به همین دلیل الان به ابعاد منفی بازی توجه نمی‌کنیم». سرمربی آبی‌اناری‌ها در بخش دیگری از سخنانش گفت: «با سوار شدن بر بازی موفق شدیم، فرصت هایی را کسب کنیم. رقیب نیز مثل ما، دو فرصت خوب برای گلزنی داشت. ترشتگن، جزو گلرهایی است که می‌تواند در داخل زمین کارهای شگفت انگیز خلق کند. او همیشه مهارت‌های خوبی دارد. در زمین بازی دو دروازه‌بان حضور داشتند که می‌توانند معجزه کنند و آنها اغلب اوقات واکنش‌هایی خیره کننده انجام می‌دهند».

جرارد پیکه دیگر مهره تأثیرگذار بارسلونا بود، هر چند او به دلیل مصدومیت مجبور به ترک میدان شد. سرمربی بارسلونا در این باره اظهار داشت: «به نظرم حال او خوب است. او می‌توانست به بازی ادامه دهد اما بهتر بود که ریسک نکنیم».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала