Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید اسپورت از مسی: فوتبال فقط یک «خدا» دارد

© Sputnik / Alexander Wilf /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نابغه آرجنتینی بارسلونا شب گذشته در پاریس ششمین توپ طلای خود را بدست آورد تا از رونالدو و سایر رقبا سبقت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌های جهان نسبت به ششمین توپ طلای لیونل مسی واکنش نشان دادند. مهاجم بارسلونا دوشنبه شب در پاریس برنده توپ طلای ۲۰۱۹ شد تا نخستین بازیکنی باشد که به این تعداد عنوان می‌رسد. در این میان، نشریه اسپورت امروز به تمجید از مسی جلد کامل خود را به فوق ستاره بارسا اختصاص داد و در تیتر اول خود نوشت: فوتبال فقط یک «خدا» دارد.

آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
واکنش گریزمن به ششمین توپ طلای مسی + عکس

نشریه اکیپ فرانسه از روزنامه‌های برجسته نیز در مورد این اتفاق نوشت:«مسی در حالی که 32 سال دارد نخستین بازیکنی لقب گرفت که شش بار برنده توپ طلا می‌شود. او اکنون یک عنوان بیش از کریستیانو رونالدو دارد که 10 سال پیاپی در این جایزه رقابت داشتند. مهاجم یوونتوس در جایگاه سوم قرار گرفت در حالی که ویرجیل فان‌دایک در جایگاه دوم قرار گرفت».

مسی در نیمه نهایی کوپا امریکا به همراه تیم ملی آرجنتین از این رقابت‌ها کنار رفت اما از شروع فصل توانست به موفقیت‌های زیادی دست یابد. برنده شش توپ طلا، سال گذشته توانست برترین گلزن لالیگا شود (36 گل) و همچنین در لیگ قهرمانان بالاتر از همه با ۱۲ گل بود. علاوه بر این بهترین بازیکن لالیگا شد و کفش طلای اروپا را به دست آورد. همچنین در این سال برنده The Best شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала