Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش شدید خواهر رونالدو به شوخی فن‌دایک

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شوخی شب گذشته ویرجیل فن‌دایک به کریستیانو رونالدو، با واکنش تند خواهر این ستاره پرتگالی روبه‌رو شد.

به گزارش اسپوتنیک، ویرجیل فن‌دایک مدافع هالندی لیورپول شب گذشته و در مراسم اهدای توپ طلا در پاسخ به پرسش خبرنگار که از او پرسید رونالدو در این مراسم حضور ندارد و یکی از رقیبان شما کم شده، با خنده پاسخ داد و گفت:«اصلا او رقیبی بود؟».

Luka Modric, capitán de la selección de Croacia - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
توئیت کنایه‌آمیز مودریچ برای رونالدو؛ برای رقبای ما احترام داشته باشیم!

این گفته‌ی مدافع هالندی با واکنش تند کاتیا خواهر کریستیانو رونالدو مواجه شد. او در پاسخ به فن‌دایک نوشت: «فکر کنم بعضی‌ها کاملا ناامید زندگی می‌کنند!!! غیر واقع‌بینانه و چنین فروتنانه. مشخص بود که رونالدو برنده این جایزه نمی‌شود. اگر چه او عناوین تیمی زیادی را برده است و خواهیم دید حقیقت فوتبال چگونه خواهد بود». او در بخش دیگری از سخنانش نوشت:«ویرجیل عزیز راهی که تو وارد آن شدی را رونالدو سال‌ها پیموده است و هزاران بار در آن بوده. می‌بینی! رونالدو در کشوری که حالا بازی می‌کنی و هنوز هیچ جامی به دست نیاوردی سه بار قهرمان لیگ شده است. او همچنین بهترین بازیکن و گلزن در آن لیگ بوده است که تو در آن بازی می‌کنی».

لیونل مسی دوشنبه شب در پاریس به عنوان برنده توپ طلای 2019 معرفی شد. مهاجم بارسلونا با پشت سر گذاشتن بازیکنانی همچون ویرجیل فن‌دایک، محمد صلاح و کریستیانو رونالدو برای ششمین بار این جایزه را کسب کرد. البته رونالدو در این مراسم غایب بود که به نظر می‌رسید او می‌دانست برنده این جایزه نمی‌شود و برای همین در آن حضور نداشت.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала