Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاکید آلیسون به برابری در اهدای جوایز

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر آلیسون بکر
آلیسون بکر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آلیسون بکر، دروازه‌بان برازیلی لیورپول می‌گوید که امیدوار است سال آینده جایزه بهترین دروازه‌بان زن سال نیز به این مراسم اضافه شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "دیلی میل"، آلیسون بکر شب گذشته توانست عنوان بهترین دروازه‌بان سال را به دست آورد. این دروازه‌بان برازیلی بر علاوه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به همرا تیم ملی کشور فاتح کوپا امریکا نیز شد.

آلیسون بکر دورازه بان لیورپول و تیم ملی برازیل - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
توپ طلای 2019؛ بکر بهترین دروازه بان سال فرانس فوتبال شد

او پس از پایان این مراسم در صحبت با رسانه‌ها گفت: «همه ما برابر هستیم. زنان و مردان هستیم و چه چیزی بهتر از اینکه هر دو از حقوق یکسانی برخوردار باشند. آروزد دارم سال آینده جایزه بهترین دروازه‌بان زن سال نیز به این مراسم اضافه شود. در حال حاضر، شرایط برابری در باشگاه‌های سراسر جهان برای زنان ایجاد شده است و ما نیز باید در این بستر همراه شویم و تاثیر خودمان را داشته باشیم».

بکر در پایان صحبت‌هایش از نیمکت‌نشینی در رم تا حضور در لیورپول گفت: «من در رم نیمکت نشین شزنی بودم. او زودتر از من به رم آمده بود و هر وقت درون دروازه قرار می‌گرفت عملکرد خوبی داشت. اکنون بیشتر از پیش بازی می‌کنم و این خیلی تاثیر داشته است و توانستم از بازی‌های زیادی که برای تیم دارم استفاده کنم. برای خودم و خانواده‌ام خیلی خوشحال هستم که توانستم در این مسیر قرار بگیرم و اکنون یک دروازه‌بانی هستم که خیلی وقت‌ها آرزوی رسیدن به این جایگاه را داشتم».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала