Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیلوا با پی‌اس‌جی تمدید نمی‌کند

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر تیاگو سیلوا
تیاگو سیلوا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیاگو سیلوا ستاره خط دفاعی پاری سن ژرمن فرانسه به احتمال خیلی زیاد با این تیم قرارداد جدید امضا نخواهد کرد و احتمالا به میلان یا سری آ برازیل برخواهد گشت.

به گزارش اسپوتنیک، تیاگو سیلوا که به‌عنوان یکی از بهترین مدافعان میانی جهان در یک دهه اخیر شناخته می‌شود وی پس از درخشش در میلان بود که مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفت. این بازیکن برزیلی به همراه زلاتان ابراهیموویچ راهی پاری سن ژرمن شده و چند سالی است که در این تیم بازی می‌کند.

سیلوا تا ماه جون 2020 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد. طبق اعلام روزنامه اکیپ این مدافع 35 ساله دوست دارد که قراردادش  را با تیم پاریسی تمدید کند.

اکیپ در این گزارش اعلام کرد که بالا رفتن سن و سال سیلوا از یک طرف و هم‌چنین حقوق بالایی که او دریافت می‌کند از طرف دیگر باعث شده تا باشگاه پاری سن ژرمن علاقه‌ای به تمدید قرارداد او نداشته باشد و به همین خاطر باید منتظر جدایی او در زمستان باشیم.

مدیر برنامه‌های سیلوا در واکنش به احتمال جدایی او گفت که مذاکرات با باشگاه پاری سن ژرمن در این زمینه ادامه دارد. میلان مشتری جدی این مدافع برزیلی است و این احتمال زیاد است که او به همراه زلاتان ابراهیموویچ بار دیگر به میلان برگردند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала