ناکامورا درگذشت / افغانستان دوست ارزشمندی را از دست داد

© @Dr.AbdullahAbdullah -FBناکامورا درگذشت / افغانستان دوست ارزشمندی را از دست داد
ناکامورا درگذشت / افغانستان دوست ارزشمندی را از دست داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی والی ننگرهار در صحبت با رسانه ها گفت:«تتسو ناکامورا» رییس مؤسسه‌ خیریه‌ «خدمات پزشکی صلح جاپان» هنگامی که قرار بود برای درمان به شفاخانه بگرام منتقل شود، به دلیل جراحت عمیق جان باخت.

به گزارش اسپوتنیک، منابع محلی در ولایت ننگرهار می‌گویند که «تتسو ناکامورا»، رییس مؤسسه‌ خیریه‌ «خدمات پزشکی صلح جاپان» که صبح امروز (چهارشنبه، 13 قوس) در نتیجه‌ی یک حمله‌ی مسلحانه در این ولایت زخمی شده بوده، جان باخته است.

عطاالله خوگیانی، سخن‌گوی والی ننگرهار در صحبت با رسانه ها با تأیید این خبر گفت که او «لحظات پیش حین انتقال از ننگرهار به کابل در میدان هوایی شهر جلال‌آباد، درگذشت».

افراد مسلح ناشناس صبح امروز بر یک عراده موتر نوع «دادسن» در مربوطات حوزه‌ی اول امنیتی شهر جلال‌آباد، مرکز ننگرهار حمله کردند.

شماری از رسانه‌ها اما به نقل از منابع‌شان گزارش کرده بودند که در این حمله، پنج نفر به‌شمول سه نگهبان، راننده و یک کارمند این مؤسسه که همه افغان بودند، کشته شده‌اند. با کشته‌شدن آقای ناکامورا، این رقم به شش کشته می‌رسد.

در همین حال سخن‌گوی وزارت داخله می‌گوید که تحقیقات بیشتر در مورد چگونگی وقوع این رویداد جریان دارد.

فرد یا گروهی تا کنون مسئولیت این رویداد را به عهده نگرفته است. گروه طالبان اعلام کرده است که جنگ‌جویان این گروه در این حمله دست نداشته‌اند.

ولایت ننگرهار در شرق افغانستان یکی از ولایت‌های ناامن کشور است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала