Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ابراز تمایل پوچتینو برای هدایت منچستر یونایتد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام برای بر عهده گرفتن سکان هدایت منچستریونایتد ابراز علاقه کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از منچستریونایتد اونینگ نیوز، سرمربی سابق تاتنهام مائوریسیو پوچتینو برای هدایت منچستر یونایتد اعلام علاقمندی کرد.

مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پوچتینو به مربیگری آرسنال فکر نمیکند

به گفته یک منبع، این متخصص آرژانتینی می خواست بعد از اخراج ژوزه مورینیو در دسامبر 2018 به عنوان سرمربی تیم منچستر تبدیل شود ولی لیگ قهرمانان اروپا سران باشگاه را مجبور به عقد قرارداد دائمی با مرد نارویژی نمود. همچنین اطلاعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه دانیل رئیس تاتنهام، وصیت نامه پوچتینو را به اردوگاه یک باشگاه رقیب وِتو کرد و به همین دلیل انتقال احتمالی مرد آرژانتینی انجام نشد.

در این فصل از لیگ برتر انگلستان، منچستر یونایتد در حال حاضر با 10 امتیاز در 14 بازی اخیر جایگاه دهم را گرفته است و شیاطین سرخ امشب 4 دسامبر نیز با تاتنهام بازی می کنند.

در همین حال آرسنال و وستهام می خواهند بنیتز را به خدمت بگیرند که رقم فسخ قرارداد او 23.5 میلیون یورو خوانده می شود.

به گزارش روزنامه دیلی میل با اشاره به اسپورت میل، باشگاه های لندنی آرسنال و وستهام یونایتد به سرمربیگری دالیان ییفانگ و رافائل بنیتز علاقه نشان می دهند.

به گفته این منبع، برای انتصاب بنتیز، باشگاه علاقه مند باید برای او یک جبران خسارت در نظر بگیرد که بالغ بر 23.5 میلیون یورو است. پیش از این گزارش شده بود که دستمزد بنیتز در باشگاه چینی 13.4 میلیون یورو در سال می باشد.

بنیتز 59 ساله پیش از این نیز مربیگری باشگاه های مشهور مانند والنسیا، لیورپول، اینتر، چلسی، ناپولی، رئال مادرید و نیوکاسل یونایتد را عهده دار بوده است. دستاوردهای اصلی در کارنامه او کسب لیگ قهرمانان با لیورپول و همچنین دو عنوان لیگ اسپانیا با والنسیا است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала