Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توجه ویژه زیدان به واران؛ استراحت کافی برای مصدوم نشدن

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل واران
رافائل واران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شانزده بازیکن رئال مادرید در سال 2019 حداقل یک مصدومیت متحمل شده اند؛ اما نام رافائل واران در بین آنها نیست.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، زین الدین زیدان در این فصل برنامه خاصی را برای هموطن خود ایجاد کرده است و مدافع را در سه نوبت خاص استراحت داده است تا از خطرات احتمالی جلوگیری کند. هافبک فرانسوی که از زمان پیوستن به این باشگاه در سال 2011 دچار ضربات مختلفی شده است، از 28 اکتبر 2018 مصدومیت خود را نگرفت.

Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بنزما: هیچ مهاجمی واران را نابود نکرده‌است

سرمربی فرانسوی کهشکانی‌ها عادت دارد که با مدیریت دقایق بازیکنانش به آنها استراحت بدهد تا آماده باشند. در این فصل کاسمیرو و رافائل واران از معدود بازیکنان رئال هستند که مصدوم نشده اند و زیدان یم خوهد که به اندازه کافی به آنها فرصت بدهد. واران از 28 اکتبر 2018 تا کنون بیش از دو سال است که مصدوم نشده است. در آن زمان 27 روز به علت مصدومیت غایب بود. در این فصل نیز زوج واران – راموس در خط دفاعی رئال مادرید فیکس هستند. راموس دومین بازیکن تیم از نظر دقای بوده است. کاسمیرو با 1590 دقیقه رکورد دار اس و واران در 16 بازی و 1440 دقیقه بازی کرده است. زیدان سعی می کند در مورد واران ریسک نکند. او در اواخبر سپتامبر مقابل اوساسونا استراحت کرد، بعد از دومین وقفه بازیهای ملی مقابل مایورکا استراحت کرد و اخیرا نیز مقابل آلاوس نوبت استراحتش رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала