مجلس سنای امریکا قصد دارد حوزه‌های نفتی و گازی روسیه را تحریم کند

© Photo / Ttarasiukمجلس سنای امریکا قصد دارد حوزه‌های نفتی و گازی روسیه را تحریم کند
مجلس سنای امریکا قصد دارد حوزه‌های نفتی و گازی روسیه را تحریم کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جمهوری‌خواهان ایالات متحده امریکا خواهان تحریم‌های جدید بالای روسیه، بخاطر دخالت از سوی این کشور در انتخابات امریکا شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، سخنگوی کمیته روابط خارجی مجلس سنای امریکا صبح امروز (پنجشنبه تاریخ 5 دسمبر ) از به رای گذاشتن طرحی برای اعمال تحریم‌های سخت‌تر علیه روسیه در هفته آینده خبر داد. سخنگوی این کمیته گفته است که کمیته روابط خارجی سنا که جمهوری‌خواهان قدرت را به دست دارند، در تاریخ یازدهم دسمبر اعمال تحریم‌های بیشتر بر روسیه را به بهانه دخالت در انتخابات امریکا و مناقشات با اوکراین بررسی می‌کنند.
اهداف این طرح پیشنهادی چنین گفته شده است: «بانک‌های روسی که از اقدامات برای دخالت در انتخابات‌های خارجی حمایت می‌کنند، بخش فضای مجازی روسیه، بدهی دولتی جدید، و همچنین افرادی که فعالیت‌های غیرقانونی و مفسدانه را چه مستقیم و چه غیرمستقیم برای [ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه انجام می‌دهند».
گفته شده است که این طرح تحریم‌های بسیار سختی را بر حوزه‌های نفتی و گازی روسیه (از جمله افراد تامین‌کننده کالاها، خدمات یا پول مورد نیاز برای استخراج نفت خام) اعمال می‌کند که حدود 40 درصد از درآمد دولت مسکو را تشکیل می‌دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала