Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکن لیورپول: بزرگترین رویای من کسب عنوان قهرمانی با این باشگاه است

© Sputnik / Александр Кряжев /  مراجعه به بانک تصاویر جردان شقیری
جردان شقیری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جردان شقیری، بازیکن سوئیسی لیورپول از پیروزی تیمش برابر اورتون خوشحال است.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول شب گذشته 5 بر دو از سد اورتون گذشت. شاگردان کلوپ با به نمایش گذاشتن بازی هیجان انگیز توانستند صدر جدول را نگهدارند.

تیم فوتبال لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لیورپول 32 بازی متوالی بدون شکست/رکوردزنی کلوپ + عکس

جردان شقیری، بازیکن سوئیسی لیورپول از پایان بازی در نشت خبری گفت:«بدیهی است که من واقعاً خوشحالم. به خصوص در مقابل اورتون. من وقتی فهمیدم بازی می کنم بسیار خوشحال شدم و می خواستم در پیروزی سهم داشته باشم. من به برگشت به تیم خیلی تلاش کردم و اکنون احساس بسیاری خوب دارم. امیدوارم بتوانم بیشتر به تیم کمک کنم. فکر می کنم خیلی به هم اعتماد داریم. فرقی نمی کند که ما چگونه بازی کنیم. ما این هفته کمی تشکیل را تغییر دادیم بنابراین جدید بود».

شقیری در بخش دیگری از سخنانش گفت: «ورود برخی بازیکنان برای این بازی ساده نبود اما ما خیلی خوب موفق شدیم. امروز واقعاً خوب شدیم اکنون تعداد زیادی بازی وجود دارد که باید در صدر آن بمانیم. ما می‌دانیم که به کجا می آییم. لازم نیست در مورد کسب عناوین فکر کنیم. بزرگترین رویای من کسب عنوان با این باشگاه و دادن آن به هواداران است.

این بازیکن سوئیسی در پایان صحبت‌هایش افزود:«همه چیز را امتحان خواهیم کرد. ما باید روی زمین متمرکز شویم، زمینی بمانیم و هر روز سخت کار کنیم. اگر برنده شویم ، شگفت انگیز خواهد بود اما ما هنوز راه درازی در پیش داریم».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала