Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد عجیب کاوانی از اتلتیکو مادرید

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر کاوانی
کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه اتلتیکو مادرید قصد دارد تا ادیسون کاوانی را در فصل بعد به واندا متروپولیتانو بیاورد.

به گزارش اسپوتنیک، ، در تابستان نام ادینسون کاوانی بارها از اطراف واندا متروپولیتانو شنیده شد اما در آن زمان مهاجم اروگوئه‌ای اعلام کرده بود که تنها در صورتی راهی مادرید خواهد شد ‌که "دیگو کاستا" اتلتیکومادرید را ترک کند. سران باشگاه مادریدی که در زمستان قصد جذب مهاجمی جدید را دارند، امیدوار هستند بتوانند ستاره باشگاه پاری‌سن‌جرمن را با ارائه پیشنهادی وسوسه‌انگیز به خدمت بگیرند.

کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دعوت عجیب کاوانی از مسی؛ بیا دعوا کنیم

یک منبع نزدیک به کاوانی گفته: «ما تماسی از سوی اتلتیکو مادرید داشتیم. آنها علاقه دارند، اما هنوز درباره مبالغ صحبت نکرده‌ایم و در آغاز مذاکره هستیم. اتلتیکو مادرید باشگاه بزرگی است و گزینه خوبی برای این بازیکن است. او به دلایل زیادی اتلتیکو را دوست دارد؛ هم آن‌جا باشگاه بزرگی است، هم این که در لیگ اسپانیا حضور دارد که یکی از قوی‌ترین لیگ‌های دنیا است، هم این که او می‌تواند در لیگ قهرمانان بازی کند، و هم این که زبان او اسپانیایی است».

حال که کاستا دچار مصدومیت بلند مدت شده و تا ماه فبروری از میادین دور خواهد بود، مدیران اتلتیکومادرید امیدوار شده‌اند که با ارائه یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز ستاره گلزن پاری‌سن‌جرمن را در نقل‌وانتقالات زمستانی به خدمت بگیرند. قرارداد کاوانی با این باشگاه پاریسی در تابستان منقضی می‌شود و او از کمتر از یک ماه دیگر می‌تواند با هر باشگاهی که می‌خواهد پیش‌قرارداد امضا کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала