Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اختلاف بر سر جذب پوگبا؛ زیدان اصرار دارد، پرز ملاحظه

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا
پل پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، همچنان در تلاش است که مدیران این تیم را برای خرید پل پوگبا متقاعد کند و به اضافه کردن این بازیکن به تیم خود اصرار دارد.

به گزار شاسپوتنیک و به نقل از "ESPN"، دیدگاه در رئال مادرید بر سر جذب پل پوگبا ستاره فراسنوی منچستریونایتد متفاوت است. زین الدین زیدان و فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید بر سر جذب پل پوگبا با هم اختلاف دارند. پل پوگبا که خود نیز خواستار انتقال به رئال مادرید است، یکی از گزینه های محبوب زیدان به شمار می آید تا خط میانی تیمش تقویت شود ولی پرس تصور می کند او کیفیتی متناسب با قیمتش را ندارد.

پل پوگبا بازیکن فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیشنهاد رئال برای جذب پوگبا به منچستر رسید

هرچند شیاطین سرخ در تلاش حفظ او هستند؛ اما گفته می‌شود برای فروش این بازیکن خواستار بیش از 120 میلیون پوند است که این رقم از نظر پرز گزاف است و متناسب با کیفیت پوگبا نیست.  در عین حال از گزینه‌های دیگری چون فن دبیک، فابین روئیز و اریکسن برای تقویت خط میانی رئال مادرید نام برده می شود. اما بر اساس گزارش‌ها زیدان علاقه‌ای زیادی جذب اریکسن و فن دبیک ندارد و گزینه اصلی او همچنان پوگباست و در اولویت بعد، روئیز. هرچند خرید روئیز هم ارزان به نظر نمی رسد.

زیدان به هر قیمتی پوگبا را می خواهد و این بازیکن را قطعه گمشده پازل خود می داند و بر این باور است که باشگاه باید این خواسته که تنها درخواست او در هنگام بازگشت به باشگاه بوده را برآورده کند. تماس هایی بین این مربی و هافبک منچستریونایتد در طول فصل نیز ادامه داشته و زیدان این واقعیت که با او دوستی دارد را پنهان نکرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала