Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول 32 بازی متوالی بدون شکست/رکوردزنی کلوپ + عکس

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
تیم فوتبال لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیورپول با برتری پرگل در دربی مرسی ساید همچنان به شکست ناپذیری خود ادامه داد.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان اورتون بود تا شاهد دربی مرسی ساید باشیم. این دیدار پرگل با پیروزی 5 بر 2 لیورپول به پایان رسید. شاگردان کلوپ با این پیروزی به رکورد 32 بازی متوالی بدون شکست رسیدند تا همچنان به شکست ناپذیری خود ادامه دهند.

سرمربی آلمانی لیورپول هم به صدمین پیروزی خود با قرمزهای آنفیلد رسید که رکوردی جدید در تاریخ لیگ برتر در قرن اخیر از حیث سریع‌ترین زمان برای رسیدن به 100 پیروزی را از خود برجا گذاشت. او پس از ژوزه مورینیو در رده دوم از این حیث ایستاد. آقای خاص پس از 142 بازی به 100 پیروزی رسید و کلوپ پس از 159 بازی به این رکورد رسیده است.  در رده سوم این فهرست هم سر آلکس فرگوسن قرار داد که توانست بعد از 162 بازی به 100 پیروزی در لیگ جزیره برسد.

کلوپ در فصل جاری با لیورپول عملکرد خیره کننده‌ای از خود نشان داده و با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی جای دارد. لیورپول 32 بازی است که در لیگ جزیره تن به شکست نداده است که این در تاریخ 127 ساله باشگاه بی‌سابقه بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала